Nou ben ik benieuwd welke Forum-leden nog meer naar de 24 uur gaan.
Groeten Johan
Daar hoeft heel geen entery list voor te verschijnen, Le Mans is net als je verjaardag, dat moet gewoon elk jaar afgestreept wordenjohan4 schreef:Nu dat de entry list van Le Mans bekend is...............
Daar hebt u gelijk in. Het is elk jaar een zekerheidje.Markopolo schreef:
Daar hoeft heel geen entery list voor te verschijnen, Le Mans is net als je verjaardag, dat moet gewoon elk jaar afgestreept worden
Maar huize Bor zit er dit jaar ook weerhetzij voor 99% nog in een tent
, maar het is even niet anders
Dan zie ik geen reden waarom je niet een biertje kan komen drinken op het Dutch Lizards kamp aangezien wij op Hoax vertoevenFerrari10flrb schreef:Hebben een plek op Houx Annexe gereserveerd, lekker centraal.
Ga ik zeker doen dan. Zal ik mijn Risi outfit dan maar uitdoenMarkopolo schreef:Dan zie ik geen reden waarom je niet een biertje kan komen drinken op het Dutch Lizards kamp aangezien wij op Hoax vertoevenFerrari10flrb schreef:Hebben een plek op Houx Annexe gereserveerd, lekker centraal.![]()
Why? 2 jaar geleden een erg leuk gesprekje met 2 Amerikaanse Risi fans gehad en die leven nog steedsFerrari10flrb schreef:Ga ik zeker doen dan. Zal ik mijn Risi outfit dan maar uitdoenMarkopolo schreef:Dan zie ik geen reden waarom je niet een biertje kan komen drinken op het Dutch Lizards kamp aangezien wij op Hoax vertoeven![]()
![]()
![]()