Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
weer wat fototjes
helemaal gedemonteerd
De zijkant nu
het hele frame
het dak half open met echte test ook
de dorpel en deur van binnen met airbag het is gelukt
De deur nu
Ik heb hem nagebouwd van een plaatje en ik moet hem nog opbouwen en daarna het diorama maken en klaar hopen dat die snel af is
ik heb hem opgebouwd
Nu is het nog een kwestie van diorama bouwen en klaar .
Voor degenen die het zich afvragen, de airbags´s heb ik gewoon simpelweg van zakdoekjes gemaakt .
sorry ik ga nu echt even eerlijk zijn
moet dat een airbag voorstellen oke ik weet dat het moeilijk is maar kan je niet gewoon er een soort iets meer bolletje van maken want volgens mij is een airbag NOOIT plat
sorry
Ik vind die airbag wel goed gelukt.
Aan de zijkant is een airbag wel degelijk plat(een cm of 10 breed bij ontsteking), word ook wel een gordijnairbag genoemd omdat het er goed op lijkt.
Het is knap gedaan trouwens als die tegen die paal steekt ga je dat niet zo meer in detail kunnen zien.
Mss. kan je is nadenken om meer stof in de wagen te doen (poederstof).
Als een airbag ontploft komt er talkpoeder vrij dacht ik waarom weet ik niet juist maar weet wel dat de wagen dan niet meer schoon is.
@ scenic kan best zijn maareuh wil je de crash afbeelden op het moment van impact of na impact??? -> ja : opgeblazen airbag
-> nee : lege airbag
of had je hier al wat op gevonden?
@kennytuning/ Mijn bedoeling is de zegmaar het moment dat de crash gebeurd is en de auto daar staat met de schade.
En van die talkpoeder ha dat ga ik proberen''is wel simpel en zo gedaan natuurlijk'' maar je hebt wel gelijk dankje
misterright schreef:misschien kan je als airbag een ziekenhuis handschoen gebruiken.
De auto is al af, ik heb de schade anders gemaakt. Die zijairbag is weg. Nu heb ik een airbag uit de zijkant van de stoel een airbag uit het deurpaneel en een airbag uit het stuur. Die in de deur en stoel zijn van laagjes zakdoek en die uit het stuur is een ballon.