Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
borbase schreef:whooooooo vet model
hier doe ik een moord voor
gr rob
Ik kan me jouw reactie wel voorstellen.
Ik heb dit kitje vorig jaar van Gerben Olsder overgenomen en er ook meteen aan begonnen.
Helaas was het spuitwerk niet naar mijn zin waarna ik de verf er weer af moest halen. Ook dit ging niet goed waardoor ik het bodywork richting prullebak kon deponeren. Na lang zoeken heb ik een donorauto van Hekorsa gevonden wat bruikbaar was. Hier heb ik alleen het bodywork en bodemplaat van gebruikt en daarna helemaal met de onderdelen van de Competition43 kit afgebouwd. In feite is het dus een "hybride" model.
Maar aangezien het model zeldzamer is dan een sneeuwstorm in de Sahara kon ik het er niet bij laten zitten. Want dit zijn de krenten in de pap....
Peter Parker schreef:De achterkant klopt niet Matt, zie ik. Je moet ff met de hamer ....
Heel mooi model!
Nou,......laat ik dat maar niet doen.
Ik ben overigens ook via Gerben aan de BMW M1 van Toine Hezemans gekomen waar we het laatst over hadden.
Deze heeft ongeveer dezelfde kleurstelling als bovenstaande BMW, en......ook superzeldzaam.
///M-power schreef:Prachtige m3
Schitterend gedaan
Is dat niet moeilijk om zo'n kitje in mekaar te zetten? Moest je die dan ook nog spuiten in de kleur?
Dit is niet echt een kitje voor beginners moet ik zeggen en een kitje moet je i.d.d. ook altijd zelf spuiten.
M3ën in rallytrim zijn altijd de bom. Nu nog een 1:43 menneke d'r bij met zijn broekspijpen in witte sportsokken en je hebt er weer een levensecht diorama bij !
En aangezien ik het stiekem altijd wel lollig vind je wat extra werk te bezorgen als je denkt dat je weer een modelletje klaar hebt maak ik graag nog een kleine opmerking over het missende M3 logootje op de achterklep, net boven het rechter-achterlicht...
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Weer een mooi project dat je showed ziet er mooi uit (zelfs zonder dat M3 logo hoor)
puik werk! maar euh......als je de 100 haalt dan krijgen we hier toch wel een mega overzichts foto tractatie of niet
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Is een livery met een wauw factor. Schitterend dat je zo'n kitje te pakken kan krijgen, dan weet te verpieteren en dan het toch met een donor tot een supergaaf resultaat weet te brengen
Zo te lezen is Gerben een soort alladin voor zeldzame DDer's aan het worden. Heeft vast geheime contacten
Laatst gewijzigd door jonnoT op do 11 feb 2010 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
ZEEEEEEEEEEEEER gaaf deze M3, wat een heerlijk model.
Man man man wat heb jij toch gouden handjes, HULDE.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
rpi schreef:Schitterend modelletje. En het M-logootje moet er inderdaad nog wel op vind ik
Dat komt er ook nog op...
Ik had het zelf ook al gezien, maar dat logo zat nou eenmaal niet op de decalsheet. Had het al zelf bijgemaakt en komt met de volgende party decals mee.