Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik loop al een tijdje rond op dit forum en heb veel leuke modellen gezien, dus ik dacht laat ik maar ook even mijn collectie tonen?
Mijn verzameling bestaat alleen maar uit porsche, in de schaal 1:18 (op 1 na! die is 1:16 van anson) anders niks.
dat zijn er echt heel veel,ik vind die 356 b polizei uitvoering heel erg stoer en ook die ene met de decals erop(zelf gedaan?)nog nooit gezien namelijk.
wel leuk idee om me eigen 356 om te bouwen tot een politie uitvoering heb alleen een vooruit nodig traanplaat achtergrond is heel erg mooi!
zow daar zitten wat bijzondere modelletjes tussen Die Aa's zijn natuurlijk altijd prachtig! Ik vraag me af wat die hele lange witte met nr.30 voor een verhaal heeft, nog nooit gezien zoiets net als die Warsteiner Gt1 respect