Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoe wet 'ie dat mien jong? Maar het is wél goed! De Bertone Barchetta Concept (werknaam, een officiële naam is er nooit voor bedacht) werd gerealiseerd op het onderstel van de Panda 100HP. Getoond tijdens de salon van Geneve in 2007 ter gelegenheid van het 95-jarig bestaan van Bertone. Ik hoop echt dat hij (in een kleine oplage) gemaakt gaat worden.
De beurt is aan jou, silverarrow!
Nsu Ro80 2porte +2 Pininfarina (1971) ontworpen door Paolo Martin , maakt nu onderdeel uit van de audi collectie
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Het is zeker geen low-budget fabrikant , maar wel een low-budget model