Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Prachtig model van de DS. De kleur staat hem ook heel goed.
Ik ben de laatste tijd aangenaam verrast door de kwaliteit van de Norev-modellen.
Bedankt voor de mooie foto's
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Mooi model van Norev Ik heb 'm ook maar dan in een andere kleur. Van Sun Star heb ik de blauwe Décapotable. De moeite waard! Gefeliciteerd met je aanwinst.
Tja, een DS, dat is natuurlijk altijd goed. Mooi model, van een heel andere klasse dan mijn Solido. Mooi met stof bekleed ook binnenin.
Ook erg chique op de foto gezet. Compliment.
Als eerste toon ik de 1/43 Austin-Healey Sprite.
Ik heb al een 1/18-variant, maar op een kleinere schaal ontbrak hij.
Daarom deze witte Altaya.
Op schaal 1/18 is er de Revell MG MGA 1600 in Old English White.
Voorzien van een 1 588 CC “4-in-lijn” in 1:1.
Prachtige combinatie van wit & rood.
Helaas was bij ontvangst een spaakwiel afgebroken. Ik heb dit voorlopig hersteld. Later zou ik misschien een minder goede MG A ontmantelen en het chassis transplanteren.
Die MGA van Revell is idd een heel goed model, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen!
Vooral het motorcompartiment is zeer mooi gedaan.
Ik heb hem ook maar in Britsh Racing Green en die heeft een hardtop dakje.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'