wauw hee,
Ben je een weekendje ff aan het wegwaaien in de Ardennen, dan nu dit allemaal al
veel dank aan Gerrit voor het tot stand laten komen van een be-oorledings topic, natuurlijk niet zonder de enthausiaste hulp van onze Mod. Ricardo.
Prachtig allemaal
Nu er een apart be-oordlings topic is, zie ik een extra kans langs komen voor dit forum.

Misschien kan dit gekoppeld worden aan de "modelauto van het jaar verkiezing 2010".
Ik zit niet graag in iemands krantenwijk (RSH topic), maar het is thans 1 maart, vele maffers hebben hun aanwinsten vanaf het nieuwe jaar, al in een prive topic geplaatst is.
Maar als deze inzenders eens een be-oordeling willen maken van dat model (uitbreng datum 2010), dan hoeft RSH niet meer zo hard te roepen en bedelen voor een modelauto van het jaar verkiezing rond te krijgen, door deze inzenders dan automatisch te laten meedoen in dat topic.
Alles op vrijwillige basis natuurlijk.
maar eh, het blijft maar een idee.
Dat het het vergelijkings topic er ook is, toppie
omdat het juist over objectieve vergelijkingen dient te gaan, ben ik zelf van mening dat de conclusie die ik zelf heb getrokken, eigenlijk enkel voor mezelf geldt.
Ik denk dat het veel objectiever wordt, door enkel de plus- en minpunten van de modellen te beschrijven, en het prijs verschil, indien het aanwezig is. Zodat iedereen, voor zichzelf, het beste model kan bepalen voor een eventuele aanschaf.
Ook zou ik gebruik maken van 4/5 vaste foto punten met een standaard achtergrond en 1-3 extra foto's plaatsen, die er echt toe doen in het verslag.
Ook ik begrijp, dat alles nog nieuw is, en dat we van elkaars ideeën iets op kunnen steken.
Samen komen we er wel uit.
Ron