Schumacher F1 Collectie Update !! Nieuwe Helmen !!
Re: Schumacher F1 Collectie 1/18 HdeV
@ BenF1, ik bouw de modellen niet zelf om....daar waag ik mij niet aan hahaha dat is egt
een priegelwerkje...ik heb alle modellen die ik heb met Marlboro-reclame zo gekocht.
Dit kost wel iets extra`s maar dat heb ik er wel voor over...want ik heb er niet het geduld
voor om er echt voor te gaan zitten en al die decals zelf aan te brengen....
Bedankt voor je reactie overigens
een priegelwerkje...ik heb alle modellen die ik heb met Marlboro-reclame zo gekocht.
Dit kost wel iets extra`s maar dat heb ik er wel voor over...want ik heb er niet het geduld
voor om er echt voor te gaan zitten en al die decals zelf aan te brengen....
Bedankt voor je reactie overigens
Re: Schumacher F1 Collectie 1/18 HdeV
Indrukwekkende collectie! Denk dat het mooi gaat staan in die nieuwe kamer! 

"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
Re: Schumacher F1 Collectie 1/18 HdeV !!Update!!
Inmiddels mijn collectie al weer uitgebreid met 3 nieuwe modellen.
De eerste van de 3 is inmiddels binnen, de andere 2 zijn nog onderweg.
Hieronder volgen de foto`s:

Jordan Ford 191 GP Belgium NO DRIVER EDITION 1/18

Jordan Ford 191 GP Belgium Training DRIVER Edition 1/18.

Benetton Ford B191 DRIVER EDITION en met Camel reclame 1/18
De eerste van de 3 is inmiddels binnen, de andere 2 zijn nog onderweg.
Hieronder volgen de foto`s:

Jordan Ford 191 GP Belgium NO DRIVER EDITION 1/18

Jordan Ford 191 GP Belgium Training DRIVER Edition 1/18.

Benetton Ford B191 DRIVER EDITION en met Camel reclame 1/18
Indrukwekkende collectie omtrend de heer sch.... schu........schum.... nee sorry ik kan zijn naam niet uit mijn strot krijgen. maar dat mag de pret niet drukken.
ik vind je collectie errug strak en het is ook nog eens tof dat je een kamer helemaal kunt inrichten!!
ziet er allemaal erg netjes uit! heb je trouwens nog wel de intentie om alle modellen uit de doos te halen of laat je ze op de planken zo staan in het karton? bewuste vraag omdat ik wel het idee heb dat je van uitstallen houd gezien je vitrines
je zult wel blij zijn dat ie weer is begonnen......kun je nog ff doorgaan met verzamelen. misschien komt het bij jou wel net zover als bij paol.....krijg je ook huis aan huis bezoek van het middelpunt uit je collectie
Greetz Richard
ik vind je collectie errug strak en het is ook nog eens tof dat je een kamer helemaal kunt inrichten!!
ziet er allemaal erg netjes uit! heb je trouwens nog wel de intentie om alle modellen uit de doos te halen of laat je ze op de planken zo staan in het karton? bewuste vraag omdat ik wel het idee heb dat je van uitstallen houd gezien je vitrines

je zult wel blij zijn dat ie weer is begonnen......kun je nog ff doorgaan met verzamelen. misschien komt het bij jou wel net zover als bij paol.....krijg je ook huis aan huis bezoek van het middelpunt uit je collectie

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Hallo Richard,
Ondanks dat je geen fan bent van Schumacher toch bedankt voor je reactie.
Ik ben zelf ook best blij dat ik sinds kort een aparte kamer heb om
mijn collectie in kan plaatsen, ben van mening dat de collectie zo ook een stuk beter
tot zijn recht komt. Ik had inderdaad voordat ik deze kamer kreeg, mijn collectie grotendeels
uitgestald in vitrinekasten. Diit waren vitrinekasten die totaal niet stofvrij waren. Vandaar dat ik
nu gekozen heb om de modellen in de verpakking te laten staan. Op 2 na, heb ik alle vitrinekasten verkocht.
Ik vind het inderdaad wel mooi dat Schumi terug is in de formule 1, zal mij benieuwen of hij dit seizoen
nog mee kan doen om de prijzen.
Ook voor uitbreiding van mijn collectie, aangezien er nu weer wat modelletjes uitgebracht gaan worden.
Dus weer wat ruimte maken is wel weer noodzaak
.
Groet,
Henry
Ondanks dat je geen fan bent van Schumacher toch bedankt voor je reactie.
Ik ben zelf ook best blij dat ik sinds kort een aparte kamer heb om
mijn collectie in kan plaatsen, ben van mening dat de collectie zo ook een stuk beter
tot zijn recht komt. Ik had inderdaad voordat ik deze kamer kreeg, mijn collectie grotendeels
uitgestald in vitrinekasten. Diit waren vitrinekasten die totaal niet stofvrij waren. Vandaar dat ik
nu gekozen heb om de modellen in de verpakking te laten staan. Op 2 na, heb ik alle vitrinekasten verkocht.
Ik vind het inderdaad wel mooi dat Schumi terug is in de formule 1, zal mij benieuwen of hij dit seizoen
nog mee kan doen om de prijzen.
Ook voor uitbreiding van mijn collectie, aangezien er nu weer wat modelletjes uitgebracht gaan worden.
Dus weer wat ruimte maken is wel weer noodzaak

Groet,
Henry
Oke, duidelijk verhaal
niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maar euh....houd je het alleen bij F1 op 1:18 of denk je dat je je nog wel laat verleiden tot de rest van zijn duitse collectie want dan kun je sowieso nog wel even doorgaan!!
Greetz Richard

niet dat ik nieuwsgierig ben hoor, maar euh....houd je het alleen bij F1 op 1:18 of denk je dat je je nog wel laat verleiden tot de rest van zijn duitse collectie want dan kun je sowieso nog wel even doorgaan!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Ik wou het eerst laten bij de F1 modellen, zo zijn er nog een aantal Benetton`s die
ik nog niet in bezit heb, en dat zal al een leuke klus worden om die bij mekaar te krijgen
en natuurlijk zullen er binnenkort al de modellen verschijnen van Mercedes GP.
Maar zeg nooit..nooit natuurlijk. Ik riep in het begin namelijk ook dat ik alleen de Ferrari`s van hem
wilde gaan verzamelen en heb nu inmiddels ook al een Jordan en 3 Benetton`s staan. En er zijn dan nog 2 onderweg.
Wel zou ik nog graag de hele collectie helmpjes van Schumacher in schaal 1/8 aan mijn collectie toevoegen.
We zullen zien wat de toekomst brengt!!
Groetjes,
Henry
ik nog niet in bezit heb, en dat zal al een leuke klus worden om die bij mekaar te krijgen
en natuurlijk zullen er binnenkort al de modellen verschijnen van Mercedes GP.
Maar zeg nooit..nooit natuurlijk. Ik riep in het begin namelijk ook dat ik alleen de Ferrari`s van hem
wilde gaan verzamelen en heb nu inmiddels ook al een Jordan en 3 Benetton`s staan. En er zijn dan nog 2 onderweg.
Wel zou ik nog graag de hele collectie helmpjes van Schumacher in schaal 1/8 aan mijn collectie toevoegen.
We zullen zien wat de toekomst brengt!!
Groetjes,
Henry
Hey,
Mooi man, ziet er goed uit. Ik zit er aan te denken om ook alles weer in de doos te doen. Kan je volgens mij toch meer kwijt.

Mooi man, ziet er goed uit. Ik zit er aan te denken om ook alles weer in de doos te doen. Kan je volgens mij toch meer kwijt.

SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Re: Schumacher F1 Collectie 1/18 HdeV !!Nieuwe Update!!
Ik heb inmiddels de laatste 2 modellen ook binnen.
-Benetton-Ford B191 met DRIVER en Camel Livery 1/18
-Jordan Ford 191 Training GP Belgium met DRIVER 1/18
Tijdens de GP van Belgie reed Schumacher met de Tictac-reclame op zijn wagen.
Dit is de versie zonder de TicTac-reclame, zo reed Schumi tijdens de training voorafgaand aan de GP.
Foto`s volgen....
Op naar de volgende modellen!!
-Benetton-Ford B191 met DRIVER en Camel Livery 1/18
-Jordan Ford 191 Training GP Belgium met DRIVER 1/18
Tijdens de GP van Belgie reed Schumacher met de Tictac-reclame op zijn wagen.
Dit is de versie zonder de TicTac-reclame, zo reed Schumi tijdens de training voorafgaand aan de GP.
Foto`s volgen....
Op naar de volgende modellen!!

Heerlijke verzameling hier en zo hou je ze wel stofvrij he.
en als ik het zo zie kan je nog wel effe verder als je alle modellen wil sparen.
en ja een aparte kamer voor de modellen is wel gaaf.
en als ik het zo zie kan je nog wel effe verder als je alle modellen wil sparen.
en ja een aparte kamer voor de modellen is wel gaaf.
Re: Schumacher F1 Collectie 1/18 HdeV !!Update Foto`s!!
Zoals beloofd hier nog wat foto`s van mijn nieuwe aanwinsten
in de collectie.
Jordan Ford 191 Training GP Belgium zonder TicTac Livery 1/18

Jordan Ford 191 GP Belgium NO DRIVER 1/18

Benetton Ford B191 Camel Livery 1/18

Weer 3 mooie modelletjes dacht ik zo....voor in mijn collectie.
Op naar de volgende!!
in de collectie.
Jordan Ford 191 Training GP Belgium zonder TicTac Livery 1/18

Jordan Ford 191 GP Belgium NO DRIVER 1/18

Benetton Ford B191 Camel Livery 1/18

Weer 3 mooie modelletjes dacht ik zo....voor in mijn collectie.
Op naar de volgende!!
De Jordan is schitterend! Doe zo verder zou ik zeggen
En over Schumacher: je bent voor of tegen hem zeker?

Die Jordan 191 vind ik een van de mooiste F1 wagens ooit 

- fish88
- Schaal: 1:43
Schumacher, niet echt mijn favoriete coureur (zacht uitgedrukt
).
Maar ik moet toegeven dat hij in heerlijke bolides heeft mogen rijden

Maar ik moet toegeven dat hij in heerlijke bolides heeft mogen rijden

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."