Subaru Impreza Dealermodel

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Jordy

Subaru Impreza Dealermodel

Bericht door Jordy »

Hallo ,

Heeft iemand ervaring met het dealermodel van de subaru impreza WRC?
Wou hem namelijk gaan kopen maar wou jullie mening even weten .

Afbeelding
4000 Limited Edition Model, Limited edition plaque & Team Certificate.

Jordy.
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Ik heb er geen ervaring mee, maar het ziet er goed uit :D
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dit zijn speciale modellen die door Subaru uitgegeven worden. Zoals je zelf al aangeeft is dit model gelimiteerd op 4000 stuks en dus anders dan de gewoonlijke autoart versies. Wanneer ze uitverkocht zijn worden ze een waar collectors item voor de subaru liefhebbers :thump_up:
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

En vlak dat Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! mutsje niet uit, die mag er ook zijn.... :shifty:

Volgens mij is aan dit model alleen de doos wezenlijk anders dan de standaard-versie, weet niet of je daar meer voor moet betalen :?:

De collector's items die Kwieb bedoelt, zijn denk ik de Prodrive-versies, die hadden toch wel wat lagere oplages dan de 4000 stuks die hier genoemd worden, maar daar zaten in de 2002 versie dan ook rijdersfiguren in, die zie ik bij deze niet :?

Het blijft een beetje wat de gek d'r voor geeft Jordy :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jordy

Bericht door Jordy »

Jolly Club schreef:En vlak dat Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! mutsje niet uit, die mag er ook zijn.... :shifty:

Volgens mij is aan dit model alleen de doos wezenlijk anders dan de standaard-versie, weet niet of je daar meer voor moet betalen :?:

De collector's items die Kwieb bedoelt, zijn denk ik de Prodrive-versies, die hadden toch wel wat lagere oplages dan de 4000 stuks die hier genoemd worden, maar daar zaten in de 2002 versie dan ook rijdersfiguren in, die zie ik bij deze niet :?

Het blijft een beetje wat de gek d'r voor geeft Jordy :wink:

Ach het valt wel mee 66 euro . Goedkoper als tie van Autoart :dance:
Jolly Club

Géén verrassingen achteraf :?: BTW, verzendkosten of iets dergelijks :?:

De Subaru site is wel erg summier over de modellen, heb jij meer info Jordy :?:

Vraag me eerlijk gezegd een beetje af of deze dealer-editie net als die Prodrive-versies wel ècht van AutoArt afkomstig is :think:

Volgens mij staat de Monte Carlo versie van AutoArt lager op zijn velgen.....en aan het formaat van de wielen denk ik een Solido te herkennen :?

Jordy

Bericht door Jordy »

Jolly Club schreef:Géén verrassingen achteraf :?: BTW, verzendkosten of iets dergelijks :?:

De Subaru site is wel erg summier over de modellen, heb jij meer info Jordy :?:

Vraag me eerlijk gezegd een beetje af of deze dealer-editie net als die Prodrive-versies wel ècht van AutoArt afkomstig is :think:

Volgens mij staat de Monte Carlo versie van AutoArt lager op zijn velgen.....en aan het formaat van de wielen denk ik een Solido te herkennen :?

Nee ik bestel hem gewoon via de dealer bij mij om de hoek .. dus 66 euro is inclusief alles .
Misschien lijken de velgen zo omdat er misschien iets op het plankje zit geschroefd .. en de wielen lijken precies dezelfde als de AA Subaru WRC zonder stickers die ik zelf ook heb.
Jolly Club

Plaats je een paar plaatjes als je hem hebt, en ik ben erg benieuwd wat er onder het model staat als je hem uit de doos haalt....

Op http://www.swrt.com word ik ook niet veel wijzer, ik twijfel nog steeds :?

Maar het is een mooi model :thump_up:

motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Ik ben ook bang dat het een Solido is, en dan is het aardig aan de prijs :shock:
petotsj

Bericht door petotsj »

Is dit 1/43 of 1/18???
:worshippy: Thank God for the Clio S1600 :worshippy:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heb even bij mij eigen subaru gekeken en monte carlo staat boven aan en daaronder staat groot het nummer. Dus ik denk dat het geen Autoart betreft.
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

petotsj schreef:Is dit 1/43 of 1/18???

had ik nog geen eens bij stil gestaan :shock:
Jolly Club

@Motorhead

Heb de site van het Subaru World Rally Team gecheckt, daar komt Jordy's foto ook vandaan, het betreft 1/18 :thump_up:

De speciale 1/43 edities van Prodrive/Subaru zijn overigens altijd op basis van Ixo geweest.....

@Kwiebje

Jouw AutoArt versie is de Monte Carlo 2003 versie, de auto op het plaatje is een 2004 uitvoering. Sinds 2004 rijden WRC-auto's met kleinere startnummers op de portieren.

Mijn vermoeden dat het geen AutoArt is komt door de (lagere :shock: ) prijs, maar vooral door het formaat en de stand van de wielen, de AutoArt oogt naar mijn idee altijd wat 'dikker' :think:

Jordy

Bericht door Jordy »

Bedankt voor Jullie comentaar ! :wink:

Na nader inzien vind ik de auto ook een beetje vaag en er is weinig informatie over . Ik zal van de week even langs de dealer gaan :lol:
Daarom denk ik dat ik hem voorlopig niet gaat kopen en mijn geld even hou voor *misschien* een Modelautokraam op de Rai :angel:

Jordy
Jolly Club

Na nader inzien vind ik de auto ook een beetje vaag en er is weinig informatie over . Ik zal van de week even langs de dealer gaan

Het is te hopen dat ze er eentje in een vitrine hebben staan waar je even onder zou kunnen kijken, misschien staat de herkomst op de bodemplaat.

Laat je t even weten, mocht je meer te weten komen :?:

Ben namelijk toch zelf ook wel benieuwd hoe het nu zit :wink:

Gesloten