Nu, deze Maybach was eigenlijk mijn verjaardagscadeau (met bijbetaling, dat wel), maar zoals sommigen misschien wel weten, niet 100% binnengekomen. De rugleuning van de rechtervoorstoel was afgebroken, en het logo op de kofferbak mist. Een kleinigheidje is (vrijwel niet te zien) dat het plaatje dat voor remschijf moet doorgaan is losgekomen.
De stoel is nu redelijk onzichtbaar gelijmd, vraag is hoe goed zit hij vast... :S Een logo moet in enkele maanden via AutoArt binnenkomen, vanuit het verre Oosten naar het schijnt
Verder heb ik liefst 3 modellen in bestelling, zie mijn onderschrift. De CLK dient als vervanging voor mijn huidige met wazige koplamp, de Kyosho Fünfer komt OF tijdelijk, of langer dan tijdelijk in mijn vitrine te staan, afhankelijk van hoe goed hij bevalt. Dan de groene 3-serie van UT: deze gaat direct weer op marktplaats als hij binnen is, heb hem voor een spotprijs kunnen kopen evenals de 5-serie
Maar nu eerst de Maybach:
Maybach 57 IAA special - 1:18 AutoArt

Stapt u in, mijnheer de directeur?

Hij staat een beetje scheef, maar hij zit er in elk geval nog op:

Erica Terpstra in de Playboy:

Lekker zwaar blok in het vooronder:
En een totaalplaatje, misschien geen symmetrische verdeling maar het staat wel dynamisch vindt ik:
Dat was 'm weer, maar niet voor lang