Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Re: Wieldop | Einde verzamelen Siku.

Bericht door jonnoT »

Als het een wel overwogen besluit is , is het toe te juichen.
kennytuning_ schreef: ik heb ook besloten mijn 1/43 troep weg te doen en enkel 1:18 benze te sparen :drool: :thump_up:
Ik heb precies andersom gedaan. Grote schaalmodellen eruit en alleen nog 1/43 . Heb ook met de verkoop daarvan de 1/43 modellen gefinancieerd. :cool:
DerPolizist

Bericht door DerPolizist »

Kan me ook vinden in het besluit om te stoppen met SIKU :thump_up: Heb het zelf ook gedaan en ik moet zeggen de overstap heeft me uitstekend bevallen. En dat doet het nog altijd :cool: Ik vind dat SIKU er de laatste jaren echt op achteruit is gegaan (zoas bijvoorbeeld het dramatisch voorbeeld van die Sprinter busjes zonder ''de ster''). Ik denk dat je de komende tijd veel meer plezier gaat beleven aan de realistische(re) en honderdmaal beter gedetailleerdere modellen :wink: .
Op de schaal 1:87 zijn uiteraard ook wel opmerkingen over te maken, qua detaillering enz... Maar het is tegenwoordig al behoorlijk vergevordert.

:thump_up: Vind ze erg leuk de 1:18 Mercedessen, altijd een plezier om naar te kijken.

Gr. Kevin
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Goed besluit, ben benieuwd wat er voor moois langs gaat komen in dit topic :thump_up: .
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Tja Geert,

Zo gaat het leven, verandering van smaak :worshippy: :worshippy:

niet dat er iets mis met Siku is hoor, ik vind het prachtig speelgoed en een verzamel item.

Maar je wordt groter en wijzer en gaat naar de uberklasse in modelauto's de 1/18 schaal.

Ik hoop dat je mooie 1/18's kan tonen op het Forum :cool:

Ron :arrow:
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

DerPolizist schreef:Kan me ook vinden in het besluit om te stoppen met SIKU :thump_up: Heb het zelf ook gedaan en ik moet zeggen de overstap heeft me uitstekend bevallen. En dat doet het nog altijd :cool: Ik vind dat SIKU er de laatste jaren echt op achteruit is gegaan (zoas bijvoorbeeld het dramatisch voorbeeld van die Sprinter busjes zonder ''de ster''). Ik denk dat je de komende tijd veel meer plezier gaat beleven aan de realistische(re) en honderdmaal beter gedetailleerdere modellen :wink: .
Op de schaal 1:87 zijn uiteraard ook wel opmerkingen over te maken, qua detaillering enz... Maar het is tegenwoordig al behoorlijk vergevordert.

:thump_up: Vind ze erg leuk de 1:18 Mercedessen, altijd een plezier om naar te kijken.

Gr. Kevin
1:87 Is vaak al gedetailleerder dan het 1:50/60 werk, maar dat is dan meestal ook eigenlijk meer als speelgoed bedoeld, en zeker als je rekening houd met de schaal, dan is 1:87 gewoon realistischer :)
kennytuning_
Banned

Bericht door kennytuning_ »

wanneer komt dan je volgende update?
Afbeelding
Wieldop

Bericht door Wieldop »

Geen idee, als ik iets leuks heb gevonden + geld heb, ik zit te azen op een IAA Maybach met gordijntjes, zie het topic van mercedes fan voor foto's.

Ben 20 maart jarig, en ik verwacht nog een partij Siku aan iemand kwijt te raken. Dus dan hoop ik om voldoende pingping bijmekaar te rapen, dan komt er hopelijk een Maybach :drool:

Voor Maurice hieronder: It's edited :wink:
Laatst gewijzigd door Wieldop op zo 14 mar 2010 11:54, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Wieldop schreef:Geen idee, als ik iets leuks heb gevonden + geld heb, ik zit te azen op een IAA Maybach met gordijntjes, zie mercedes fan daarvoor.

Ben 20 maart jarig, en ik verwacht nog een partij Siku aan iemand kwijt te raken. :thump_up: Dus dan hoop ik om 130 euri's bijmekaar te rapen, dan komt er hopelijk een Maybach :wink:

Grtz.
hoop dat je foto's bedoeld, want ik neem geen afscheid van de mijne :mrgreen: :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Scenic

Bericht door Scenic »

jaah jammer :cry: want jij stond wel bekend om je siku kennis. Hopen :pray: dat je die wel houd :lol: :P . Maar ik had wel interesse in een van die fiat campers. Dus PB maar efe als je dat zou willen doen alvast bedankt.
En ik snap je ook wel die 1:18 benzen zijn prachtige/dure modellen van. Dus nog veel verzamelplezier met de Benzen

EDIT:
Afbeelding
Fiat Ducato Camper, wit (paarse striping);

Greetzzz Scenic :P
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Mr. Dj M. schreef:Tjah heb zelf niet echt wat met Siku, dus ik juich het toe!
Sowieso een doel kiezen, dat vind ik altijd erg goed van iemand. Zo gericht kan ik niet omgaan met m'n verzameling, nee bij mij blijft het met name bij straat modellen, maar verder ga ik niet :roll:
:evil: :eh: :naughty: :naughty:
SIKU weg doen... en het nog goed vinden ook? foei!
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

buttonfreak schreef:
Mr. Dj M. schreef:Tjah heb zelf niet echt wat met Siku, dus ik juich het toe!
Sowieso een doel kiezen, dat vind ik altijd erg goed van iemand. Zo gericht kan ik niet omgaan met m'n verzameling, nee bij mij blijft het met name bij straat modellen, maar verder ga ik niet :roll:
:evil: :eh: :naughty: :naughty:
SIKU weg doen... en het nog goed vinden ook? foei!
Yes, not my cup of tea sorry :roll:
Wieldop

Re: Wieldop | toch maar ff updaten die MAYBACH MET GORDIJNTJ

Bericht door Wieldop »

Nu, deze Maybach was eigenlijk mijn verjaardagscadeau (met bijbetaling, dat wel), maar zoals sommigen misschien wel weten, niet 100% binnengekomen. De rugleuning van de rechtervoorstoel was afgebroken, en het logo op de kofferbak mist. Een kleinigheidje is (vrijwel niet te zien) dat het plaatje dat voor remschijf moet doorgaan is losgekomen.

De stoel is nu redelijk onzichtbaar gelijmd, vraag is hoe goed zit hij vast... :S Een logo moet in enkele maanden via AutoArt binnenkomen, vanuit het verre Oosten naar het schijnt :D

Verder heb ik liefst 3 modellen in bestelling, zie mijn onderschrift. De CLK dient als vervanging voor mijn huidige met wazige koplamp, de Kyosho Fünfer komt OF tijdelijk, of langer dan tijdelijk in mijn vitrine te staan, afhankelijk van hoe goed hij bevalt. Dan de groene 3-serie van UT: deze gaat direct weer op marktplaats als hij binnen is, heb hem voor een spotprijs kunnen kopen evenals de 5-serie :dance:

Maar nu eerst de Maybach:

Maybach 57 IAA special - 1:18 AutoArt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stapt u in, mijnheer de directeur?
Afbeelding
Afbeelding
Hij staat een beetje scheef, maar hij zit er in elk geval nog op:
Afbeelding
Erica Terpstra in de Playboy:
Afbeelding
Afbeelding
Lekker zwaar blok in het vooronder:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een totaalplaatje, misschien geen symmetrische verdeling maar het staat wel dynamisch vindt ik:
Afbeelding

Dat was 'm weer, maar niet voor lang :drool:
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Re: Wieldop | MAYBACH MET GORDIJNTJES!!! p25

Bericht door Niek-106 »

"grote" update wielbout :thump_up:
Je hebt je modellen leuk staan, vind het zelf ook niet zo mooi als ze netjes in een rijtje staan :)

Niek :cool:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Staat helemaal goed zo ja, veel leuker als het een beetje speels staat. Als je de ruimte hebt, doen :thump_up:
Verder netjes voor elkaar dat je een logo gaat krijgen!
Verder van de rechtervoorstoel afblijven dus en je hebt een erg mooi model :cool:

(Die logo's staan wel vaker een beetje scheef trouwens, is gewoon een foto-ets dat in een gaatje is gelijmd en dat is dus niet altijd zo perfect gedaan.)
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Mooie Maybach Geert :thump_up: :thump_up: Jammer dat ie beschadigd was. Goed opgelost though :cool:
Plaats reactie