het dio is ook mooi
Smokey`s collectie: Nieuwe opstelling.
- kennytuning_
- Banned
Re: Smokey : 17-02 subaru en corolla in matching livery p.34
schitterend smokey
Re: Smokey : 9-3 jgtc skyline (ff wat anders dus) p.35
Na een flink aantal rally gerelateerde updates nu weer eens een keer wat anders.
Een aantal van jullie zullen nog wel weten dat ik een voorliefde heb voor het japanse tourwagen geweld in de jgtc.
en vandaag is dan weer zo`n dag dat ik jullie zo`n juweeltje kan presenteren
vanwege de specialsatie van rudie20vt`s collectie heb ik er een paar van hem overgenomen en is mijn vitrinekast aangevuld met een aantal errug lekkere jgtc bakken waarvan ik jullie nu maar eens even een knaller laat zien.
meestal zie je ze hier in 1:18 langs komen maar aangezien ik die schaal niet (meer) verzamel is het dus in dit geval de 1:43 Xanavi skyline van ebbro.

ik zal goed op hem passen ruud
En aangezien jullie van mij vaak setjes gewend zijn (en ik er toevallig al 1 had) hier dan even het duo laten poseren

Nou ik hoop maar dat jullie het de moeite waard vonden om te bekijken.
binnenkort meer voor het netvlies
Greetz Richard
Een aantal van jullie zullen nog wel weten dat ik een voorliefde heb voor het japanse tourwagen geweld in de jgtc.
en vandaag is dan weer zo`n dag dat ik jullie zo`n juweeltje kan presenteren
vanwege de specialsatie van rudie20vt`s collectie heb ik er een paar van hem overgenomen en is mijn vitrinekast aangevuld met een aantal errug lekkere jgtc bakken waarvan ik jullie nu maar eens even een knaller laat zien.
meestal zie je ze hier in 1:18 langs komen maar aangezien ik die schaal niet (meer) verzamel is het dus in dit geval de 1:43 Xanavi skyline van ebbro.

ik zal goed op hem passen ruud
En aangezien jullie van mij vaak setjes gewend zijn (en ik er toevallig al 1 had) hier dan even het duo laten poseren

Nou ik hoop maar dat jullie het de moeite waard vonden om te bekijken.
binnenkort meer voor het netvlies
Greetz Richard
Laatst gewijzigd door Smokey op di 09 mar 2010 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- rallytukker
- Contacteer:
brute bakken echt monsters van wagens

rallytukker on tour
Tja, zo af en toe maak ik nog de sidestep naar de jgtc ferdinand. dat is iets wat ik niet kan laten. Ik vind het nog steeds een geweldige klasse met super bolidesFerdi schreef:wat is dit nu weer
,ik dacht dat je enkel rallymodellen verzamelde
![]()
![]()
Nougoed mooie update man![]()
Maar om je gerust te stellen........: het is niet zo dat de rally op een zijspoor staat hoor
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- eugene alferink
Ziet er weer goed uit Richard
, kom binnenkort buurten 
Die Japanners met hun cultuur toch
Heftige bakken zijn dit
Lekkere aanwinst.
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Misschien wat anders, maar wel net zo dik hoor 
Thx heren!!!
ik vind het inderdaad echte brute bakken en het is ook een verzamelonderdeel wat stiekem blijft groeien
inmiddels staan er 31 jgtc gerelateerde 1:43 modellen in de kast hier. zowel van de gt500 gt300 en de superGT (zo heet dat dan tegenwoordig.)
Het meeste heb ik met de supra`s, skyline`s en nsx`en uit de periodevoor de superGT toen we nog over de jgtc babbelden.
toppers die er tussen staan de esso tiger supra (met tijgercamouflage) de zilvergrijze castrol mugen NSX van Coronel en uiteraard de twee aan jullie geshowde skyline`s.
De liveries in de jgtc vind ik geweldig neem bijvoorbeeld de yellow corn mclaren

Heerlijk toch, en dan is dit nog maar 1 voorbeeld van de explosieve liveries uit de japanse gt kampioenschappen
Greetz Richard
ik vind het inderdaad echte brute bakken en het is ook een verzamelonderdeel wat stiekem blijft groeien
Het meeste heb ik met de supra`s, skyline`s en nsx`en uit de periodevoor de superGT toen we nog over de jgtc babbelden.
toppers die er tussen staan de esso tiger supra (met tijgercamouflage) de zilvergrijze castrol mugen NSX van Coronel en uiteraard de twee aan jullie geshowde skyline`s.
De liveries in de jgtc vind ik geweldig neem bijvoorbeeld de yellow corn mclaren

Heerlijk toch, en dan is dit nog maar 1 voorbeeld van de explosieve liveries uit de japanse gt kampioenschappen
Greetz Richard
oke dat is een mooi model en pas er wel goed op want anders.
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtig rallygeweld weer hier 
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
inderdaad rallygeweld genoeg in mijn topic maar in dit geval was het weer een keer wat jgtcFerrarifan schreef:Prachtig rallygeweld weer hier
ben wel blij dat je het wat vond hoor
Greetz Richard
iets anders idd
maardaarom niet minder leuk om te zien hé
maardaarom niet minder leuk om te zien hé