Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer een paar mooie aanwinsten John Je foto set is ook super geworden. Ik ben benieuwd welke aanvullingen je er nog op gaat maken Wel een werkje trouwens om alle foto's van je site te vervangen
Ricardo schreef: Wel een werkje trouwens om alle foto's van je site te vervangen
Dat gebeurt pas bij de bouw van de nieuwe site . Zijn maar 600 foto's , ware het niet dat ik flash animaties wil maken van ronddraaiende modellen. Daarvoor heb ik van ieder model minimaal 8 foto's nodig Dus 4800 foto's voor de animatie en dan 600 presentatiefoto's = 5400 foto's
Peter Parker schreef:Ik zou niet overal flash animaties van maken, daar hebben de kijkers vast geen geduld voor. Een paar van je mooie wagens wel, maar niet alles.
Leuke Ferrari, nog wel wat kluswerk aan te doen.
Dit soort animaties kun je bijvoorbeeld stilzetten bij het laden en bij een klik laten draaien. Het inladen hoeft niet zo lang te duren.
Peter Parker schreef:Ik zou niet overal flash animaties van maken, daar hebben de kijkers vast geen geduld voor. Een paar van je mooie wagens wel, maar niet alles.
Animaties komen niet direct in beeld, maar komen in het midden van het 2de fotoblok Verder zijn er vele mogelijkheden hoe anitmaties te laten werken. Heb al diverse leuke grappen gezien. Het zal nog wel even duren voordat ik daarmee bezig ga
Die Ferrari Meera had ik nog niet gezien. Apart ding zeg.
Zo te zien is de kit gemakkelijk te herdoen als je niet tevreden bent met het huidige resultaat.
Zeker een professionele modelbouwer kan dit goedkrijgen hoor. Wel leuk dat je het model gevonden hebt.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Mooie Canguro Ik heb het origineel staan, van Politoys M (Joal maakte toendertijd kopieen van Politoys modellen. Zo bracht men ook de Giulia SS uit, eveneens gebaseerd op de Politoys M mal).