Zo weer een model dat ik zelf niet in bezit heb en daarom dus hier post, het gaat om de Renault 11 Turbo Zender.
Styling package heeft iets moderns maar ook iets jaren 70, met de vele strakke lijnen, maar wel met alles in kleur van de auto gespoten. Strepen passen ook helemaal bij de auto en vormen samen met het oranje in de verlichting een geheel

, maar hierdoor is het oranje wel meer prominent aanwezig. Jammer vind ik persoonlijk dat de auto maar één buitenspiegel heeft, maar het klopt wel, dat was bij de 1:1 ook zo.
Leuk vind ik de kenmerkende bolle achterruit, welke we ook terugzien op de Peugeot 309
Dan even over de kwaliteit van het model. Ik moet zeggen aardig netjes. De banden zijn net als bij de Megane Rs veel meer rubber ipv plastic, de details als het Renault teken e.d. zitten netjes en voldoende vast geplakt en verlichting is ook netjes gemaakt. De strepen zijn alleen wel van decals gemaakt. Dat had best verf kunnen zijn, zeker bij de onderste welke in een "inham" ligt. Van de andere kant moet ik wel zeggen, dat de decals wel erg goed zitten en momenteel in ieder geval ook nog stevig genoeg. Het spuitwerk is oke, maar niet zo mooi egaal als de andere lakken die ik voorbij heb zien komen. Ook de afwerking van de zwarte delen is wat minder netjes dan ik ben gewent. Het is en blijft duidelijk handbouw, maar dat heeft ook z'n charmes
--- Renault 11 Turbo (Zender) ---