rudie20vt schreef:oke en weer ontopic,![]()
![]()
![]()
Tuurlijk zat maar te stangen kijken wat er op gereageerd word he, vind zulke dingen wel gaaf.Diciotto schreef:rudie20vt schreef:oke en weer ontopic,![]()
![]()
![]()
D'er mag al eens een zijsprongetje gemaakt worden hè![]()
Laat de volgende maar komen
ja dus vandaar die kast er bij straks maar daar wacht ik effe mee.AutoWolf schreef:Djeezes craist, wat heb je er een hoop Rudie! HahahaHet ziet er super vet uit man
Toen ik bij je was kon er nog veel bij maar dat is nu niet echt meer het geval.. Gaaf hoor
leef je gerustb uit ik kan tegen een stootje hoor.buttonfreak schreef:Ik wou een grapje maken met zoiets als "weinig auto's ja...", maar ik denk dat ironie niet goed aankomt.
dank je voor de complimenten en je hoeft ze niet te tellenhoor dat is allemaal netje's bijgehouden hier het zijn 335 rallymodellen op dit moment.Ricardo schreef:Ik heb ze geprobeerd te tellen, maar dat is me niet geluktVeschrikkelijke mooie collectie
Je opstellingen in de kasten zijn helemaal super
ja ik weet wat je er van vind en we doen zo langzamerhand niet zo veel voor elkaar meer onder.Smokey schreef:Ik vertel je niets nieuws als ik zeg dat je een machtige collectie hebt ruud!!!
Good Work Big Brother![]()
![]()
![]()
Greetz Richard
niks meer te zeggen,owja nog een ding:Djeezes craist
valt best mee hoor en je woon dicht bij dus kom het maar bekijken zou ik zeggen een keer.Bossinkje schreef:Zooo, dat zijn heel wat modelletjes! Wat een drukte zeg in die eerste vitrine.