Update: VW Phaeton
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Verlichting in vitrine.
Altijd super een spotje op je modellen. Ik ben het wel met de voorgangers eens, ik zou de lamp vervangen door LED. Hier kan helemaal niks mee gebeuren. Ik heb zelf een spot aan het plafond die ik op de vitrines heb gericht 

- Bugatti Veyron
Dinkytoys en meer....
Speelgoed of collectorsitem?
Een tijdje geleden was ik bij mijn oma en ik keek daar wat rond op zolder. Hier trof ik een bak speelgoedautootjes/modelletjes aan waar mijn vader vroeger mee speelde. Vroeger speelde ik wel eens met de autootjes, als ik bij mijn oma was. Maar nu pas, jaren later, zag ik de schoonheid van het klassieke speelgoed. Er zijn ook enkele Dinkytoys bij, welke helaas niet in een geweldige staat zijn, maar ach. Hier een aantal foto's:
Overzicht:

Frans Dinky-trio:

Toch wel één van de mooiste die er tussen zit: een Matchbox F1 Transporter:

Tja, over smaak valt niet te twisten:

En tot slot deze prachtige Daf Eurotransporters, welke eigenlijk niks met de andere modelletjes te maken hebben. Ik heb ze gekregen van een oud Daf-medewerker. De modellen zijn nooit te koop geweest, maar waren voorbehouden als relatiegeschenk, of voor Daf-werknemers.

Daar kan heel wat in.

PS: Iemand enig idee of deze modellen veel waard zijn?
Gr. Sander
Een tijdje geleden was ik bij mijn oma en ik keek daar wat rond op zolder. Hier trof ik een bak speelgoedautootjes/modelletjes aan waar mijn vader vroeger mee speelde. Vroeger speelde ik wel eens met de autootjes, als ik bij mijn oma was. Maar nu pas, jaren later, zag ik de schoonheid van het klassieke speelgoed. Er zijn ook enkele Dinkytoys bij, welke helaas niet in een geweldige staat zijn, maar ach. Hier een aantal foto's:
Overzicht:

Frans Dinky-trio:

Toch wel één van de mooiste die er tussen zit: een Matchbox F1 Transporter:

Tja, over smaak valt niet te twisten:

En tot slot deze prachtige Daf Eurotransporters, welke eigenlijk niks met de andere modelletjes te maken hebben. Ik heb ze gekregen van een oud Daf-medewerker. De modellen zijn nooit te koop geweest, maar waren voorbehouden als relatiegeschenk, of voor Daf-werknemers.

Daar kan heel wat in.

PS: Iemand enig idee of deze modellen veel waard zijn?
Gr. Sander

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Re: Dinkytoys en meer....
die vrachtwagens heeft mijn oma ook.
,maar dan in het blauw

Dat is een groep mooie vondelingen
geen idee wat ze waard zijn maar ik vind ze leuk
Greetz Richard

geen idee wat ze waard zijn maar ik vind ze leuk
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Die Matchbox racing transporter 

Voor de dinky's kan je Peter Parker vragen (als die neit meteen een bod uit doet
)
Ben geen vrachtwagen expert, maar heb enkele jaren geleden een aantal vrachtwagen via Ebay vor iemand verkocht. DAFjes lagen toen lekker in de markt . Denk dat zeker een relatiemodel als dit met gemak de € 100,00 moet kunnen passeren.

Ben geen vrachtwagen expert, maar heb enkele jaren geleden een aantal vrachtwagen via Ebay vor iemand verkocht. DAFjes lagen toen lekker in de markt . Denk dat zeker een relatiemodel als dit met gemak de € 100,00 moet kunnen passeren.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Die middelste Dinky wil ik wel van je overnemen. Die blauwe. Mooie vondst zo op zolder. Vraag me af of je ze wel moet weg doen, je vader en jij speelde ermee. Zou in ieder geval iets houden.
- Bugatti Veyron
Update: Aa Dodge Viper
Ik heb net een pakketje van Toms binnen, met de volgende smakelijke inhoud.

Ik zal zometeen nog wat meer foto's uploaden.
Gr. Sander

Ik zal zometeen nog wat meer foto's uploaden.
Gr. Sander

- Bugatti Veyron
Update: Aa Dodge Viper
En hier de beloofde foto's. Veel kijkplezier!

Dat was het weer. Ik hoop over een tijdje mijn oranje Koenigsegg hier te kunnen posten.
Gr. Sander

Dat was het weer. Ik hoop over een tijdje mijn oranje Koenigsegg hier te kunnen posten.
Gr. Sander

Re: Update: Aa Dodge Viper
Ik vind de auto op zich een heerlijke wagen
alleen de keuze die gemaakt is voor de velgen vind ik wat minder
Heb er laatst nog 1 in het rood zonder striping zien rijden maar wat is deze wagen toch ook een monster
Greetz Richard

Heb er laatst nog 1 in het rood zonder striping zien rijden maar wat is deze wagen toch ook een monster

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
sohohow!
,
een van de mooiste producten van autoart!

een van de mooiste producten van autoart!

De velgen zijn juist vet Richard
Heerlijke American 10 cylinder Muscle waggie! 

- Niek-106
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtige Amerikaan.
Heb er zelf laatst ook naar zitten kijken, maar toch besloten om een gele GT3 te kopen.
Niek
Heb er zelf laatst ook naar zitten kijken, maar toch besloten om een gele GT3 te kopen.
Niek