Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Hierbij open ik het topic voor mijn 'restauratieproject' van mijn: Mercedes 300sl cabrio van Bburago.
mankementen:
-Afgebroken voorbumper
-Voorruit ontbreekt
-Wieldopje ontbreekt
-Linker voorlicht is stuk
-Spiegel staat los
-Kofferklep zit los
-Lak is niet zo heel goed meer
Wat wil ik hier aan gaan doen:
-Tapijt inleggen
-Nieuwe voorbumper monteren
-Kofferklep vastmaken
-Motordetails aanbrengen
-Nieuw linker voorlicht monteren
-Nieuwe voorruit monteren
-bumpers,grille,spiegel,uitlaat opnieuw chrome spuiten
-Model in het zwart spuiten
Ik heb voor de nieuwe onderdelen waarschijnlijk al een donormodel gevonden,met dank aan Nilsk !:dance:
weeral is iets om je bezig te houden he.
velgjes passen ondertussen in men testarossa.
steken een beetje uit, maar geeft een brutere look.
foto's zullen morgen verschijnen ofzo.
men topic vind je hier wat verder xp
veel restauratieplezier eh.
grtz
Levi
Zoals ik begrepen heb van Casper heeft dit model een hoge emotionele waarde dus wil hij het model het liefst in originele staat herstellen.
Sowieso is het weer eens anders dan steeds weer een kant-en-klaar model kopen en kun je wat ervaring opdoen! Als je nu voor elk kapot model een nieuwe moest kopen... het is toch beter als je het kunt repareren, bespaart je een hoop kosten en het is ook leuk om te doen!
In elk geval ben ik enorm benieuwd hoe je dit gaat aanpakken! Ik ben benieuwd en blijf dit ook zeker volgen. Veel succes!