Einde Topic

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
benzfreak
Schaal: 1:18

Re: Ron's Circus (01-04) C 43 AMG sedan & wagon = spelletje

Bericht door benzfreak »

De station heeft een 3de remlicht.. :worshippy:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Ja :!: Schuifdak - klapdak :yes: En misschien ook nog de grille en ster grootte op de achter deksels.
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

hij gaat goed :thump_up: :thump_up: :thump_up:

nog 2 aan de buitenkant en 1 in het interieur :P

PB me, als jullie dit een leuk spelletje vinden, dan ga een nieuw game topic starten "zoek de verschillen" waaraan iedereen mee kan doen.

Ron :arrow:
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Verschillende achterlichten :dance: . Wat valt er eigenlijk te winnen :mrgreen: :P ?

Degelijke AMG's , deze 'hoekige' modellen heb ik altijd erg mooi gevonden :drool: .
Afbeelding
Faultier

Bericht door Faultier »

Nice AMGs :)

just search my friend and you find new space for your models :worshippy:
Bye
Faultier
Diciotto

Bericht door Diciotto »

:wall:
Als ik elke keer had moeten stoppen als de vitrines vol waren :mrgreen:
Be creative my friend :ja: opdat we van je Benzen kunnen blijven genieten :thump_up:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Twee mooie grijze muizen, Ron :thump_up:

Station: 3 hoofdsteunen achter <-> Sedan: Geen achter
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie

Silverarrow schreef:Verschillende achterlichten :dance: . Wat valt er eigenlijk te winnen :mrgreen: :P ?

Degelijke AMG's , deze 'hoekige' modellen heb ik altijd erg mooi gevonden :drool: .

Beste Silverarrow, dank voor je reactie :thump_up:

Prijzen :cool: , ja natuurlijk, keuze uit:

- lang weekend verbijf, op de razende bol, maar alles is wel inclusief en dat maakt het weer exclusief
- 2 jaar lang lidmaatschap van MAF tegen eigen kosten, met alle voordelen die je nu ook geniet.

Oja er zijn nog wel verschillen te vinden: hint: een richtingaanwijzer, verwarimg, zon, lekker leder
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Altij stoer zulke AMG's Ron :thump_up:
Geen plaats meer :shock: , smijt dat tweepersoonsbed de deur uit en plaats een éénpersoons , lekker knus en warm met partner en kans op seks wordt er alleen maar hoger door :D + terug wat ademruimte voor de Benzen :angel:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Beste Silverarrow, dank voor je reactie :thump_up:

Prijzen :cool: , ja natuurlijk, keuze uit:

- lang weekend verbijf, op de razende bol, maar alles is wel inclusief en dat maakt het weer exclusief
- 2 jaar lang lidmaatschap van MAF tegen eigen kosten, met alle voordelen die je nu ook geniet.

Oja er zijn nog wel verschillen te vinden: hint: een richtingaanwijzer, verwarimg, zon, lekker leder
:lol: :thump_up: .
Afbeelding
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Bondracer schreef:Altij stoer zulke AMG's Ron :thump_up:
Geen plaats meer :shock: , smijt dat tweepersoonsbed de deur uit en plaats een éénpersoons , lekker knus en warm met partner en kans op seks wordt er alleen maar hoger door :D + terug wat ademruimte voor de Benzen :angel:
:lol:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ruimte moet je gewoon maken :P Deze 2 AMG's zien er ook weer erg lekker uit. Vind zelf een sportieve station altijd erg fraai om te zien.
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mooie C's en met aangezien er geen nieuwe wasmachine tussen de prijzen zit laat ik de prijsvraag maar gaan :mrgreen:
Je oude bushie is ook gaaf, vind die oude MB busjes altijd veel karakter uitstralen en als Ambulance zeker :thump_up:

Maar de ruimte op, nieuwe vitirne? of kan dat ook niet meer?
MB 500 Sec Ronnie

@ all, thanks voor de replies :thump_up: :thump_up: :thump_up:

@ Bondracer/ Guy, dat 2P bed is al jaren de deur uit, we slapen al een jaar of wat in een 2 persoons hangmat, wel lekker klef 's zomers, maar heeft ook zo zijn voordelen :D

Nee het is geen gekheid, de vitrine kasten zijn vol, diverse modellen zijn aan het plafont vast gemaakt, en er gewoon geen ruimte meer om een extra vitrine kast te plaatsen.

Destijds, werd ik lid van dit geweldige forum, en een van mijn eerste comments was: "help, wie verhuurt er hier vitrine ruimte" , ik had toen al een stuk of 50-60 modellen terug in een doosje gedaan. In het voorjaar 2009 is er een grotere vitrine voor terug gekomen, met ook de ruimte voor die modellen in het doosje. Rekening houdend met enige uitbreiding van de verzameling.

Natuurlijk ben ik erg tevreden, met mijn verzameling (ik koop geen modelauto's vooraf, om ze later door te verkopen), enkel ben ik op het punt gekomen, dat een nieuwe aankoop (? /!) , de waarde kan vertegenwoordigen van een aangename vakantie op de "Razende Bol" gemeente Texel.

Er is nog maar plaats voor een 20-tal 1:43 gewone modellen, maar de PMA Holland voetbal bus 1974 (verwacht hem van de zomer), neemt voor 5 gewone auto modellen plaats in.

Nu heb ik ook een diverse akties ondernomen: in model wagens (originele 1:1 omlooptijd) om de verzameling af te gaan bakenen. Er staan hier modellen in huis, die oorsprongelijk in 1886 in productie zijn genomen, dus is er enorme collectie van veel verschillende allerlei modellen tot op heden (+/- 1350 st) met een klein aantal modellen, die het zelfde zijn maar met een andere livery.
geen F1 vanaf 2009
geen DTM vanaf 2009
geen Maybach en Smart na 2009
geen straatauto's en race wagens na 2010, tenzij het echt iets is, wat in de collectie niet mag ontbreken.

Het is totaal geen schande hoor, de collectie is vanaf 1945-heden, wel voor 98% echt compleet, het probleem is meer bij de modellen voor die tijdsperiode.
Die zijn schaars, en worden vaak niet in grote hoeveelheden gemaakt voor een gunstig tarief.

Door het wel willen hebben, van dit soort modellen (1:43 maar) kom je snel terecht in de speciale kits scene / factory builds, waar al snel de prijs begint bij Euro 200 excl. verzendkosten. Jullie hebben dit kunnen zien, aan recente updates, veel bijzondere modellen, niet in Diecast te koop, maar wel in bezit.

Nu laat ik die speciale modellen natuurlijk niet voorbij schieten, en kost redelijk veel geld (voor een 1:43 model), hierdoor zijn de aankopen van diecast modellen wel sterk teruglopen.

Ook heb ik nog een 80-100 kits staan, waar ik van de zomer aan wil beginnen om ze toe te voegen aan de collectie.
Nu ben ik zelf niet zo vlot als andere bouwers op dit forum, omdat er vaak gewoon weg de tijd niet voor heb.
Maar als ik een model bouw, doe ik er liever iets langer over, zodat de kit echt mooi wordt, dan het model af te raffelen om het snel in de virtine te plaatsen.

kortom minder updates :cry:

maar zal het MAF wel blijven volgen

Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Begrijpelijk verhaal, maar we snappen nu allemaal waar je staat! Naja of ligt, lekker klef misschien wel om misselijk van te worden (of niet?) :mrgreen: :roll: :cool:
Plaats reactie