Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
maar ik wil nu echt die calsonic gaan kopen, die moet ik gewoon hebben
mocht ik ondertussen die gt4 versie tegenkomen dan gaat die uiteraard voor
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Een tijdje niks geplaatst hiero. omdat er gewoonweg niks binnen is gekomen en vooral ook omdat ik druk ben geweest met het zoeken van een koophuis, maarrrrr ik heb weer iets moois gehad van de postbode vanmorgen namelijk dit:
Autoart Nissan Skyline gt-r 2001 Xanavi Hiroto.
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Gaat lekker snel met de skyines. Zal binnenkort is een groepsfototje maken
Onderweg:
Alles bij elkaar
2003 wagens + 2001 testcar
2001 wagens
Onderweg:
Ik had hem bijna kunnen hebben. totdat ik de hiroto zag op ebay. Die is iets minder te krijgen als de calsonic.
weet iemand eigenlijk wat het verschil is tussen de 2002 en de 2003 calsonic?
Onderweg: