Verzameling OTF'er (Renault 5 Alpine Turbo)
Re: Verzameling OTF'er (BMW 3.0 CSL)
Mooie update! ik heb nog één witte 3.0 csi '73(AA) staan moest je interesse hebben...
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
- MarcoAzzurro
Fraaie Bmw
uit de tijd dat bmw's nog mooi gelijnde auto's waren 

Was net hetzelfde aan het denkenMarcoAzzurro schreef:Fraaie Bmwuit de tijd dat bmw's nog mooi gelijnde auto's waren

Zeer mooie csl
! Zou ook de gele kleur verkiezen boven de grijze 

Audi SportQuattro
De paashaas kende vertraging bij mij, maar hij maakte het ruimschoots goed met deze 1/18 Audi SportQuattro.
Voor mij persoonlijk dé ultieme Audi Quattro, de wagen die vierwielaandrijving roem gaf.
Het koetswerk (vervaardigd uit glasvezel) oogt nog agressiever met zijn korte wielbasis.
De SportQuattro was een homologatiemodel (220 exemplaren, allemaal LHD) bedoeld voor groep B.
Hij werd aangedreven door een 2 133 CC 5-cilinder met turbo en benzine-injectie, gekoppeld aan een manuele vijfbak.
Dit resulteerde in 304 pk en een topsnelheid van 250 km/h.
De miniatuur die getoond wordt, is de rode Dealer Edition (bestaat ook nog in wit en groen).
Het is opnieuw een kunstwerkje van AutoArt.

Nog een mooi detail is dat je “Coupé” kan lezen als je goed kijkt.

Deze witte velgen zorgen voor een mooi contrast met het rode koetswerk.

Een groene zonneband werd ook voorzien.

Voor mij persoonlijk dé ultieme Audi Quattro, de wagen die vierwielaandrijving roem gaf.
Het koetswerk (vervaardigd uit glasvezel) oogt nog agressiever met zijn korte wielbasis.
De SportQuattro was een homologatiemodel (220 exemplaren, allemaal LHD) bedoeld voor groep B.
Hij werd aangedreven door een 2 133 CC 5-cilinder met turbo en benzine-injectie, gekoppeld aan een manuele vijfbak.
Dit resulteerde in 304 pk en een topsnelheid van 250 km/h.
De miniatuur die getoond wordt, is de rode Dealer Edition (bestaat ook nog in wit en groen).
Het is opnieuw een kunstwerkje van AutoArt.

Nog een mooi detail is dat je “Coupé” kan lezen als je goed kijkt.

Deze witte velgen zorgen voor een mooi contrast met het rode koetswerk.

Een groene zonneband werd ook voorzien.

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Verzameling OTF'er (Audi SportQuattro)

- ///M-power
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Prachtig model, al moet ik zeggen dat mijn voorkeur uit gaat naar de LWB, ziet deze er in het rood mooi sportief uit
En de voorkant en achterkant ogen wel net zo mooi! 

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Ik moet zeggen dat ik de SWB altijd al erg apart heb gevonden en het eigenlijk dan de mooiere auto is. Zo kennen we hem echter niet en in het groen vind ik hem ook niet echt heel indrukwekkend, nee dat rood daarbij komt het model pas eigenlijk echt mooi naar voren!!
Deze rode zie je ook zelden, hij is echt meestal alleen te vinden in het groen.... maar jij hebt hem in de verre weg mooiste kleur zeker in combinatie met die fantastische witte wielen
Autoart heeft op dit model inderdaad erg zijn best gedaan, top aanwinst en ook top foto's

Deze rode zie je ook zelden, hij is echt meestal alleen te vinden in het groen.... maar jij hebt hem in de verre weg mooiste kleur zeker in combinatie met die fantastische witte wielen

Autoart heeft op dit model inderdaad erg zijn best gedaan, top aanwinst en ook top foto's

Heerlijke quattro
gr

gr
Een erg mooi model van een mooie (jonge) klassieker
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Groen lijkt mij ook wel mooi, maar rood is toch de echte Quattro-kleur.Mr. Dj M. schreef:Ik moet zeggen dat ik de SWB altijd al erg apart heb gevonden en het eigenlijk dan de mooiere auto is. Zo kennen we hem echter niet en in het groen vind ik hem ook niet echt heel indrukwekkend, nee dat rood daarbij komt het model pas eigenlijk echt mooi naar voren!!
Deze rode zie je ook zelden, hij is echt meestal alleen te vinden in het groen.... maar jij hebt hem in de verre weg mooiste kleur zeker in combinatie met die fantastische witte wielen![]()
Autoart heeft op dit model inderdaad erg zijn best gedaan, top aanwinst en ook top foto's![]()