tom schreef:Mooie Benz! Die E36 325 cab heb ik ook, met een werkend stoffen dak.
Mijne E36 is niet met het werkende dak.

gr
tom schreef:Mooie Benz! Die E36 325 cab heb ik ook, met een werkend stoffen dak.
Das dan jou mening...Ricardo schreef:Niet een van de mooiste 1:1 wagens, maar AA heeft er toch zeker een prima model van gemaakt
Details zijn goed voor elkaar
Inderdaad! want ik vind dit ook een hele mooie 1:1, al zijn de basic versies soms helemaal afgeleefd en kan de auto echt niet meer, zie de EVO, wat een machtig dik dingbenzfreak schreef:Das dan jou mening...Ricardo schreef:Niet een van de mooiste 1:1 wagens, maar AA heeft er toch zeker een prima model van gemaakt
![]()
![]()
gr
En om de score dan weer gelijk te trekken ben ik het met ricardo eens. 1:1 niet mijn zwikkie maar het model is top gemaaktbenzfreak schreef:Das dan jou mening...Ricardo schreef:Niet een van de mooiste 1:1 wagens, maar AA heeft er toch zeker een prima model van gemaakt
![]()
![]()
gr
Het is inderdaad een heel mooi modelNiek-106 schreef:Al eerder vermeld, 1/1 vrij ugly, maar AA heeft er een prima model van gemaakt
huh?crawler_007 schreef:eindelijk is ie er
zeer mooi op de foto's![]()
ik had hem eignenlijk slechter verwacht(niet dat ik hem dan slecht verwacht).
zeer mooi model voor naast je andere benzen.
gr
levi