Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Rossy schreef:Vind ik niet.
Dit diorama wordt speciaal voor hem gemaakt.
Zal in de toekomst dus bij hem thuis komen te staan.
Een model wat ergens besteld wordt, komt in de toekomst bij jou thuis te staan.
Wat is daar anders aan?
Het enige is dat peugeot-gek de diorama's niet zelf maakt.
Dit heeft hij ook nooit gezegd.
Maar is dat niet hetzelfde met jouw modellen?
Daarbij gaan wij er ook niet vanuit dat jij ze helemaal zelf maakt, de meeste modellen die hier voorbij komen worden zo gekocht.
Uitzonderingen zijn verschillende rally en race modellen en een enkel zelfbouwmodellen verschillende ombouwen, maar dat wordt ook meestal wel genoemd.
Dus nu niet meer piepen maar genieten van dit moois!
dank aan allen die opgekomen zijn voor mij.
Als er iets waar ik niet tegen kan is dat mensen zeggen dat ik een leugenaar ben.
Maar swat weer terug naar deze mooie forum voor de model liefhebbers.
Er is wss gewoon sprake van een misverstand maar dat maakt je dio niet minder knap.
Vooral je garage is zeer knap Maar heb je dit reeds gemeld.
Uw naam heb je echt niet gestolen je bent echt zot, ZOT van peugeot waarvoor je veel over hebt.
peugeot-gek schreef:dank aan allen die opgekomen zijn voor mij.
Als er iets waar ik niet tegen kan is dat mensen zeggen dat ik een leugenaar ben.
Maar swat weer terug naar deze mooie forum voor de model liefhebbers.
ik zeg niet dat je een leugenaar bent maar ik weet dat de dio's van iemand anders waren sorry
PRACHTIG PRACHTIG PRACHTIG!!!!! Ik kijk weer bij dit topic en er zijn weer pages bijgekomen. Wat een gave collectie. Iedere keer als ik in dit topic kijk, bewonder ik dit gewoon. . Wat een schoon Kerkhof diorama. Maar hoe kom je dan aan die 1/43 Caravans? Ik heb ook weleens het idee gehad voor een diorama van een Franse snelweg in de zomer te maken, dat je alle vakantiegangers ziet rijden. En waar koop je die dio`s dan. Maarja RESPEKT!!!
wow! ,die diorama is werkelijk waar prachtig!,maar waarom een gti'tje? ,dat was het lekkerste scheurijzer van Peugeot ooit!
maar dat mag de schoonheid niet drukken!
peugeot-gek schreef:Mijn dio's heb gekocht van iemand uit de Limburg,die caravans koop ik meestal op beurzen maar in sommige miniaturen winkels kan je die ook vinden.
Oke dan gaat ik efe zoeken, Bedankt voor je snelle reactie en als je ooit besluit je hele verzameling te verkopen of weg te geven. Dan ben ik altijd bereid!!!!
Scenic schreef:Oke dan gaat ik efe zoeken, Bedankt voor je snelle reactie en als je ooit besluit je hele verzameling te verkopen of weg te geven. Dan ben ik altijd bereid!!!!
Gast, droom lekker verder!
Echt respect voor de prachtige diorama´s die je in dit topic laat zien