Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
eigen foto's komen eraan maar ik moet eerst een digitale fotocamera hebben en ik kan nergens 1 lenen.kan er ook 1 kopen maar dat geld besteed ik liever aan 1:18.
elk voeruig dat rijd vind ik mooi ook al is het een fiets of een top fuel dragracer en motoren zijn van groot belang bij een voertuigen collectie!!!
Laatst gewijzigd door B.A.Z. 10 op wo 12 jan 2005 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
B.A.Z. 10 schreef:eigen foto's komen eraan maar ik moet eerst een digitale fotocamera hebben en ik kan nergens 1 lenen.kan er ook 1 kopen maar dat geld besteed ik liever aan 1:18.
ik kan nergens even een camera lenen maar me opa en oma komen terug van vakantie en die hebben er 1 gekocht. en ik heb nog snel een motortje erbij gedaan op verzoek van kwiebje(geen 1000 r maar 1300 r lijkt erop )
Laatst gewijzigd door B.A.Z. 10 op di 25 jan 2005 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
ik zat zo naar me modellen te kijken en alles goed op internet ordenen en toen zag ik het nummer van mijn neil hodgson motortje en dat was 11,maar dat klopte niet want het is 100 .toen ik op het raampje keek stond er xaus en dus is deze motor die ik best lang geleden bij curbstonemodels omgedraaid met neil hodgson en op hun site staat ook een foto van neil hodgson's motor met de naam van Ruben Xaus erbij.