Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
helemaal te gek! ,Je mag wel wat rustiger aan doen hoor !,ik kan het bijna niet bijhouden!
en is die peugeot garage van een winkel die die dingen maakt?
Wat een tempo hier
Die caravan sets van Norev zijn echt goed, ik MOET er echt nog eens eentje scoren!
Die Peugeot 203 Break vind ik trouwens erg mooi! al is die oude CC eigenlijk veel eigenzinniger!
v8-vette schreef:helemaal te gek! ,Je mag wel wat rustiger aan doen hoor !,ik kan het bijna niet bijhouden!
en is die peugeot garage van een winkel die die dingen maakt?
de garage is gemaakt van persoon die ook mijn andere dio''s heeft gemaakt
Laatst gewijzigd door peugeot-gek op za 17 apr 2010 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
AutoWolf schreef:Mijn 404 cabriolet vanmiddag nog afgestoft. Mooi model toch. Net zoals je Coupé en de sedan
vind dat de peugeot 404 nu nog altijd één van de mooiste peugeot uit die tijd en op de dag van vandaag blijf hij mooi.(jammer dat ze roestgevoelig waren de peugeots van die tijd) gelukkig nu niet meer.