Transporter's collectie: voor de bmw fans onder ons P18

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bossinkje
Contacteer:

Re: Transporter's collectie UPDATE FOTO'S 19 april 2010

Bericht door Bossinkje »

Leuke collectie, zitten leuke modellen tussen!!
Transporter

Bericht door Transporter »

Smokey schreef:Een mooie collectie die je hebt staan maar voor mij springt de m3 gtr er hoog boven uit !!!! wat een bak blijft dat toch ......geweldig :worshippy:

Greetz Richard
hey Richard,

bedankt voor het complimentje :) dat was eentje dat ik al een tijdje aan het zoeken was. ben blij dat ik hem heb.
nu nog de csl's de grijze en de zwarte :D

grtz
Afbeelding
benzfreak
Schaal: 1:18

Bericht door benzfreak »

Mooie collectie hoor :thump_up:
gr
Transporter

Mr. Dj M. schreef:Het was de moeite absoluut waard hoor, leuke locatie en mooie foto's!!
Relatief weinig verschillende merken, maar wel mooie en completere rijtjes. Dat kan ik ook erg waarderen :thump_up:

Ook de eigen aanpassingen wat betreft de wielen kan ik wel erg waarderen :thump_up:
Vooral op de S-klasse, erg mooi!maar deze S is trouwens geen Autoart, maar gewoon een Gateway model. Gate staat er niet meer onder als merk, dat is omdat deze al was opgeheven, maar een Autoart is het niet. Die hebben ze later alsnog uitgebracht als non-dealer, maar die is net als de S AMG overigens wel gebaseerd op deze goedkopere Gateway uitgave.
Wellicht dat je trouwens je Audi TT nog kan updaten? Die RHD is namelijk ook een soort van Gate uitgave en is eigenlijk een wat gestript exemplaar. Met name de ontbrekende zwarte achtergrond in de koplampen snap ik niet, al staat het overigens niet slecht....
hey,

ik heb er zelf ook voor gekozen om niet zoveel verschillende modellen nog te verzamelen omdat ik van deze 3 merken het meeste graag zie en daar toch wel
redelijk veel van wil sparen :D

ah dat wist ik niet, het is de dealer versie wat ik heb, maar onder de auto staat werkelijk AUTOart daarmee dat ik dan ook dacht ja het is autoart.
alleen jammer dat de achterdeuren niet open kunnen. van de S. de S AMG zou ik nog heel graag willen hebben maar helaas wel een prijskaartje :(
mijne audi TT updaten? ik was ook al aan het denken hoe af wat. feel free voor sugesties? ja want de afwerking is anders dan andere minichamps.

grtz
Afbeelding
Transporter

NilsK schreef:Prachtige foto's! Complimenten voor je vriendin, Transporter :mrgreen:

De modellen komen zo pas echt tot hun recht :thump_up:
dank u wel :D
ik zal het haar doorgeven, zal ze zeker graag horen :wink:

grtz
Afbeelding
Transporter

benzfreak schreef:Mooie collectie hoor :thump_up:
gr
dank u wel :)

grtz
Afbeelding
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

:worshippy: allemaal mooie modellen en mooie foto's :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Transporter

peugeot-gek schreef::worshippy: allemaal mooie modellen en mooie foto's :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up:
dank u wel :D en de foto's heb ik te danken aan mijn vriendin :dance:
Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Dat ziet er goed uit die collectie! Ga zo verder :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Transporter

Powersprint schreef:Dat ziet er goed uit die collectie! Ga zo verder :thump_up:
dank u wel :D
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Transporter schreef:ik heb er zelf ook voor gekozen om niet zoveel verschillende modellen nog te verzamelen omdat ik van deze 3 merken het meeste graag zie en daar toch wel
redelijk veel van wil sparen :D

ah dat wist ik niet, het is de dealer versie wat ik heb, maar onder de auto staat werkelijk AUTOart daarmee dat ik dan ook dacht ja het is autoart.
alleen jammer dat de achterdeuren niet open kunnen. van de S. de S AMG zou ik nog heel graag willen hebben maar helaas wel een prijskaartje :(
mijne audi TT updaten? ik was ook al aan het denken hoe af wat. feel free voor sugesties? ja want de afwerking is anders dan andere minichamps.

grtz
Goed hoor om keus te kunnen maken, helpt ook wel in het compleet maken van een verzameling :thump_up:

Heb de S niet zelf, maar ik kon me niet al te goed meer herinneren of er Autoart onder stond. Kennelijk wel dus, maar goed inderdaad vooral jammer van de deuren achter! Gelukkig als die in de kast staat, is het allemaal niet meer zo erg :D
Voor wat betreft de TT updaten: zwarte achtergrond in de koplampen maken, tapijt, kentekens? Ik zou zeggen pak er plaatjes bij van de LHD en zoek de verschillen op en kijk wat je eventueel wilt aanpassen :thump_up:
Transporter

Goed hoor om keus te kunnen maken, helpt ook wel in het compleet maken van een verzameling :thump_up:

Heb de S niet zelf, maar ik kon me niet al te goed meer herinneren of er Autoart onder stond. Kennelijk wel dus, maar goed inderdaad vooral jammer van de deuren achter! Gelukkig als die in de kast staat, is het allemaal niet meer zo erg :D
Voor wat betreft de TT updaten: zwarte achtergrond in de koplampen maken, tapijt, kentekens? Ik zou zeggen pak er plaatjes bij van de LHD en zoek de verschillen op en kijk wat je eventueel wilt aanpassen :thump_up:[/quote]

ik verzamel al toen ik nog in mijn pampers zat :lol:
en heb altijd verschillende modellen gehad. maar je kon nooit een collectie volledig maken.
dus heb ik besloten om enkel met die 3 merken verder te gaan. bmw staat het hoogte geplaatste voor mijn verzameling.
nee dat is waar hij staat op zijn plaatsje en voordeel is stof blijft vanbinnen weg en kan niet van de kast afrijden :)
Ok bedankt voor de tip, zal eens zeker de tijd nemen om die dan aan te passen naar de LHD. en ga de foto's opzoeken voor de verschillen.
bedankt. :D

grtz
Afbeelding
Transporter

bij controle van de foto's enzo ben ik tot conclusie gekomen dat ik nog een model ben vergeten :oops:

bij deze heb je hem tegoed.

het gaat om de BMW 3 reeks E46 berline met bijhorende diorama van rijvaardigheidstraining van UT models
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mr. Dj M.

Re: Transporter's collectie: bmw met diorama 21 april 2010

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo :shock: dit kende ik nog niet!!!
Erg leuke setje en vet zeldzaam volgens mij, zeker omdat dit echt een Nederlandse uitvoering betreft!

Echt een setje die je niet meer mag vergeten hoor :roll:
Transporter

Re: Transporter's collectie: bmw met diorama 21 april 2010

Mr. Dj M. schreef:Zo :shock: dit kende ik nog niet!!!
Erg leuke setje en vet zeldzaam volgens mij, zeker omdat dit echt een Nederlandse uitvoering betreft!

Echt een setje die je niet meer mag vergeten hoor :roll:
bedankt :D ben er ook tevreden over. is echt eens iets anders. en ik heb het nog nergens niet tegengekomen.
ik ben er echt trots op dat ik het heb. en niks is sticker op die auto alles is zo gespoten vind ik nog origineel.
zou ook maar enkel bij de dealer te krijgen zijn.

grtz
Afbeelding
Plaats reactie