Als enhausiast van TV-spelletjes speler

Ik probeer een nieuw spelletje te introduceren, wat zeer laag drempelig is (dus lekker makelijk voor iedere Maffer), en optisch op te lossen is, door het correct aangeleverde foto materiaal.
Vermeld er wel hoeveel verschillen er zijn (minimaal of maximaal te zien zijn). Verschillen in de achtergrond informatie (chassis nummers, eigennaar van voertuig, enz.) maakt dit spelletje veel te moeilijk.
Ik ben wel van mening, dat er niet een discussie ontstaat tussen modelmerk A en B, of de model A staat aan de linker kant en model B aan de rechterkant staat, enz. (dat is echt totale onzin

Als er meer dan 5 verschillen tussen 2 modellen zijn, dan is 5 het maximale aantal (als deze regel overbodig blijkt, zal ik hem veranderen).
Discussies over de modellen (het model op zich, foto's, bezit, adoratie, enz. ) daar zijn al talloze topics voor op dit forum, denk aan de prive topics van deze leden

Maak je het te bont, in dit topic (veel te moeilijke opdracht, niet volgens de spelregels) dan grijp ik zeker in, desnoods met behulp van een Mod.

Mocht er tussentijds en zwart gat onstaan in de regels, dan neem ik de vrijheid, om tussentijds, de regels aan te passen.

Oja, ga geen appels met peren vergelijken, dat spreekt toch voorzich

Het is eenvoudig spelletje, voor en door Mafleden, met continuiteit

Prijzen zijn er natuurlijk te winnen: EEUWIGE ROEM op het MAF

Degene die het aantal goede verschillen heeft gespot en kenbaar heeft gmaakt in dit topic, maakt natuurlijk een volgende opgave

Hier volgt mijn opgave: zoek de 3 verschillen tussen de PMA en de Spark Mercedes-Benz (S203 T model) C-klasse station.

Veel plezier / susses Ron