ook bij de chineesMr. Dj M. schreef:Dus dan moet je de pre-facelift nog zien te scoren Peugeot gek, die is er overigens alleen als sedan![]()
En wat betreft een 5-deurs 206, ja die is er dus wel, maar die is 1:16
zot van peugeot en andere franse klassiekers
- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
Re: mijn verzameling peugeots
Wat zijn oude wagens toch leuk.
babipangang met nassie
lekkel
mooie auto's
groet michel
lekkel

mooie auto's
groet michel
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- peugeot-gek
Kennytuning,deze zijn van norev,maar zie nu dat je ze kunt krijgen op schaal 1/16 volgens Mr. DjM.
zal zelf ook eens kijken dat ik die kan krijgen voor mij
zal zelf ook eens kijken dat ik die kan krijgen voor mij

- peugeot-gek
kennytuning,heb wat foto's van de peugeot 206 op schaal 1/16 gekregen van de persoon die mijn peugeots besteld in China.
Ziet er heel mooi uit ,je kunt hem krijgen in twee kleuren,de deze en nog een soort grijs

hopelijk kon ik je daar mee van dienst zijn.
M.DjM,bedankt voor de tip,die zal ook hier een plaats krijgen
Ziet er heel mooi uit ,je kunt hem krijgen in twee kleuren,de deze en nog een soort grijs

hopelijk kon ik je daar mee van dienst zijn.

Mooie update's weer!
gr

gr
- peugeot-gek
benzfreak schreef:Mooie update's weer!![]()
![]()
gr
dank u,doe mijn best

peugeot-gek schreef:benzfreak schreef:Mooie update's weer!![]()
![]()
gr
dank u,doe mijn best
hoelang ben je nu al aan het verzamelen?

gr
- peugeot-gek

Toen heb ik alles verkocht en zou ik enkel nog peugeot sparen.En nu ben ik een viertal jaren peugeotmodellen aan het sparen.
In het begin was dit echt een hobby,op jaarbasis kocht ik er een paar.
Maar nu is het echt obsessie geworden en daarom word mijn verzameling zo groot.
Ik heb chance dat mijn vrouwtje me laat doen,wij werken heel veel en voor mij is mijn verzameling een uilaatklep kan me daar zo in op gaan.
Ze zeggen hé "mannen blijven kinderen"

Als vrienden op bezoek komen kijken ze altijd al naar uit welke nieuwe modellen er weer bij zijn gekomen.

En jij hoelang ben jij al bezig.
grrr
Wat een mooie blauwe 206 die laatste picturepost

Ikzelf heb al langer modellen maar dit waren dan Bburago's die gewoon op mijn kamer stonden te verstoffen..
Daarna kocht ik af en toe zo eens een Maisto model.Maar dan ontdekte ik die heerlijke kwaliteit van AA,Kyosho,Minichamps en toen ben ik echt gaan "verzamelen"... Het duurt alleen wat langer voor ik een nieuwe 1/18 kan kopen want ben nog maar 14j
gr
Daarna kocht ik af en toe zo eens een Maisto model.Maar dan ontdekte ik die heerlijke kwaliteit van AA,Kyosho,Minichamps en toen ben ik echt gaan "verzamelen"... Het duurt alleen wat langer voor ik een nieuwe 1/18 kan kopen want ben nog maar 14j

gr
- peugeot-gek
voor je 14 jaar ben je goed bezig,mooie website een leuke video die gemaakt hebbenzfreak schreef:Ikzelf heb al langer modellen maar dit waren dan Bburago's die gewoon op mijn kamer stonden te verstoffen..
Daarna kocht ik af en toe zo eens een Maisto model.Maar dan ontdekte ik die heerlijke kwaliteit van AA,Kyosho,Minichamps en toen ben ik echt gaan "verzamelen"... Het duurt alleen wat langer voor ik een nieuwe 1/18 kan kopen want ben nog maar 14j![]()
gr

- kennytuning_
- Banned
hmm 1/16 niet echt
toch bedankt voor de moeite, ben eerder op zoek naar het model waarin wij gereden hebben

toch bedankt voor de moeite, ben eerder op zoek naar het model waarin wij gereden hebben

peugeot-gek schreef:voor je 14 jaar ben je goed bezig,mooie website een leuke video die gemaakt hebbenzfreak schreef:Ikzelf heb al langer modellen maar dit waren dan Bburago's die gewoon op mijn kamer stonden te verstoffen..
Daarna kocht ik af en toe zo eens een Maisto model.Maar dan ontdekte ik die heerlijke kwaliteit van AA,Kyosho,Minichamps en toen ben ik echt gaan "verzamelen"... Het duurt alleen wat langer voor ik een nieuwe 1/18 kan kopen want ben nog maar 14j![]()
grdoe zo voort
Dankje

gr
- Mr. Dj M.
Graag gedaan en inderdaad deze twee kleuren is deze in te krijgen, maar er is ook nog een lichte groen, bij sommige andere merken heb je vaak keus uit vier kleurtjes en soms zelfs vijf of zes! Helaas zijn er nu ook steeds vaker modellen maar in één kleurtje te vinden....peugeot-gek schreef:kennytuning,heb wat foto's van de peugeot 206 op schaal 1/16 gekregen van de persoon die mijn peugeots besteld in China. Ziet er heel mooi uit ,je kunt hem krijgen in twee kleuren,de deze en nog een soort grijs
Overigens, ik weet niet wat je betaald via hem, want mocht je ooit nog iets zoeken? Ik heb ook wat contacten daar en kan dan directer kopen dan de meesten, die via ebay op zoek gaan. Via ebay ben je vaker meer kwijt voor dit soort modellen, al is het soms noodzakelijk om aan een model te kunnen komen, maar dat geld ook andersom eigenlijk. Chinese auto merken tref je namelijk juist veel minder op ebay aan en is een andere bron dus soms ook noddzakelijk.
- peugeot-gek