Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie verzameling. Die van otto vind ik heel mooi.
Alleen ik mis een auto die ik zelf ook al een tijdje zoek. Dat is een 106 GTI. Ik zie dat je wel een <1996 106 rallye hebt en een 106 XSI <1996. Maar een 106 GTI >1996. Nieuw model dus met de wielkast verbreders heb ik niet gevonden. Heb ik je hele verzameling voor doorgekeken. Om te kijken of je zo eentje had. Maar ook niet dus.
SportTAZZIE schreef:Mooie verzameling. Die van otto vind ik heel mooi.
Alleen ik mis een auto die ik zelf ook al een tijdje zoek. Dat is een 106 GTI. Ik zie dat je wel een <1996 106 rallye hebt en een 106 XSI <1996. Maar een 106 GTI >1996. Nieuw model dus met de wielkast verbreders heb ik niet gevonden. Heb ik je hele verzameling voor doorgekeken. Om te kijken of je zo eentje had. Maar ook niet dus.
Groeten Michel
Hallo,
Neen ook niet,wie weet brengt otto hem meschien uit
Bedank voor je commentaar.
Je toestel is zeker de moeite waard geweest
Mooi Solido bommetje op de vorige pagina en de vans blijven ook erg leuk, lekker nostalgies zeker in al die verschillende (bedrijfs)uitvoeringen
SportTAZZIE schreef:Mooie verzameling. Die van otto vind ik heel mooi.
Groeten Michel
Hallo,
Neen ook niet,wie weet brengt otto hem meschien uit
Bedank voor je commentaar.
Ja de phase2 had ik liever gezien en zeker in GTI uitvoering