Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dankje Me volgende update wordt waarschijnlijk:
Een zwarte BMW X6M (kyosho)
Een Zwarte BMW X1 (kyosho)
En de nieuwe BMW Z4 Cabrio (kyosho)
En de BWM 3 serie Sedan (kyosho)
Mooie modellen in je update erbij geplaatst, zien er netjes uit.
Je verlanglijstje is ook dik in orde !!!
Laat de volgende update maar komen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Hoe je de titel veranderd dat hij ook op de volgende posts werkt en op de topic pagina, ga naar je eerste post en klik op wijzig. Verander daar ook de titel en klaar
Ik doe het altijd met een microvezeldoekje of een katoenen doek, een beetje ademen en wrijven. Mocht hij stoffig zijn eerst de stof afnemen met een swiffer achtig doekje. Mocht hij erg vies zijn, dan werkt een vochtig doekje (met een beetje zachte zeep, autoshampooo kan dus, maar zeep moet je nog een keer afnemen met een doekje zonder) beter. Als laatste hebben we ook nog een verfkwastje wat als atstof kwast diend voor de kleine hoekjes.
Pas altijd wel op met de kleine onderdelen!!
De auto in de wax zetten kan en kan zeker helpen als de auto echt smerig is. Zorg er wel voor dat je na afloop niet al de "groene restanten" in de kieren hebt hangen. In de was zetten dus niet te snel doen