De postbode is geweest en de foto's zijn weer gemaakt dus hou je vast

Het was wel een behoorlijk bedrag in 1 keer maar deze modellen zijn dus gekocht van het geld dat heb verdiend van de niet rallymodellen die ik verkocht heb hier.
Oke laten we rustig beginnen met een model dat ik er voor een goedkoop bedrag bijkreeg van Richard van rallying4belgium.
alle modellen komen dus van hem af en na een paar prettige mails zijn we er met de prijs uitgekomen en heb ik het geld overgemaakt.
De eerste is een citroen saxo S1600 van het rallyduo s.loeb/d.elena zij reden met deze auto de rally des vins Mâcon.

De tweede is een model wat er al een tijd was op de markt van vitesse maar ik wou hem van IXO hebben en deze is nu uit dus kon het niet uitblijven dat hij hier ook in de kast staat.
Een heerlijke xsara wrc van het rallyduo solberg/mills en de livery is erg strak op deze wagen, ze reden met de auto de rally van cyprus 2009.

De derde is een model wat ik zag staan bij rallying4belgium en hij heeft er een x aantal van laten maken en dus een uniekmodel vind ik persoonlijk, en weer een strake livery.
Het is de ford focus wrc van rallyrijder p.tjoen en navigator e.chevaillier zij hebben met deze auto de rally de wallonie 2006 gewonnen.

De vierde is een model wat bijna niet meer te vinden is op internet en ook deze had richard staan dus na een kleine mialwisseling kwamen we op een totaal bedrag uit wat ik niet kon afslaan dus kwam ook deze in mijn bezit.
Het is de ford focus wrc van het rallyduo m.wilson/m.orr ze reden met deze auto de rally van monte carlo 2006.
een heerlijke auto met een erg strake livery, en na lang zoeken toch nog in me collectie.

de vijfde is een erg strake en een model die in het rijdtje fords niet mag ontbreeken.
Het is de ford focus wrc van het rallyduo m.hirvonen/j.lehtinen ze reden met deze auto de rally van japan 2008.
een heerlijk auto en de nachtlampen maken het net effe af vind ik.

de zesde is een model wat ik erg kan waarderen en erg blij mee ben.
het is een model van moto GP rijder rossi en omdat ik alle modellen heb hier waar hij in gereden heeft heb staan hier moest ik deze ook hebben.
Na collin mc rea is rossi mijn tweede grote idool en dan ook nog in een vette focus waarmee hij op de rally show van monza mee heeft gereden.

En dan de laatste,
Een model die ik erg graag wou hebben en omdat het een handgemaakt model is en in een kleine oplage een bijzonder model om te hebben.
Het is de mitsubishi lancer wrc van het duo f.duval/a.leyh ze reden met deze auto de rally du condroz 2009.
helaas vielen ze uit door een dikke crash maar de livery op deze auto is echt een hele mooie en ben dan ook erg tros op dat hij bij mij in de kast staat.

Nou dat waren ze dan een heerlijke update, en ik denk persoonlijk dat ik voor het geld wat ik heb verdiend, mooie modellen weer heb gekocht en zo de niet rallywagen's (waar ik ook erg gek mee was) heb vervangen door andere toppers maar dan op rallygebied.
Toen een moeilijk keuze maar achteraf erg goed uitgepakt vind ik.
Mvg,rudie