Jij mag wel een keer met mn ouders komen praten.St. Paul schreef:Pffff.... Die heb ik al zo vaak gehoord. Je moet niks.Autofan schreef: Moet toch ook een keer op mezelf gaan wonen nl.

Jij mag wel een keer met mn ouders komen praten.St. Paul schreef:Pffff.... Die heb ik al zo vaak gehoord. Je moet niks.Autofan schreef: Moet toch ook een keer op mezelf gaan wonen nl.
Mijn zus reed Clio (ze rijdt trouwens sinds vandaag een Ford Focus Station, ingeruild dus vanwege de kids) en mijn moeder rijdt (nog steeds) 306.Jolly Club schreef:Dit topic heet al geruime tijd: In welke auto rijden we zelf !!
Inmiddels zijn we via 'in welke auto rijden onze pappa's (fünfers, Omegii), mamma's (Scenix, Clio's) en zussen (306)' bijna aangekomen bij de scootmobiel van oma...![]()
MISSCHIEN WORDT HET LANGZAAMAAN TIJD OM BACK ON TOPIC TE GAAN ?!?
Hoeveel kinderen heeft je zus en hoe oud zijn ze ? Hebben ze ook een skelter ? Heeft mevr. Holgerson nog meer kinderen ? Welke vindt ze, na jou, het leukst ?NilsK schreef: Mijn zus reed Clio (ze rijdt trouwens sinds vandaag een Ford Focus Station, ingeruild dus vanwege de kids) en mijn moeder rijdt (nog steeds) 306.
![]()
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Ich kenne nur Kfz-Kennzeichens von Wolfenbüttel.Skyline GTR schreef:
@St.Paul
Do you know Wolfenbüttel![]()
ah I know,because from here comes Jägermeister