Als ie in Zwitserland verkocht werd kan ik het wel even navragen, ik ken de mensen van Garage Affolter redelijk goed, en zij zijn de invoerder voor dat landje, dus zij moeten ervan weten dan ... zal het eens navragen, altijd interessantnovitec grande punto schreef:ik weet zelf niet of hij in 1:1 bestaat, ik krijg tegenstrijdige antwoorden, de zetels zijn trouwens ook groen wat bij een standaard sv ook niet het geval is. IK vind momenteel enkel foto's van een gewone groene sv. Hij zou blijkbaar gemaakt zijn op verzoek van een zwitserse eigenaar, meer weet ik ook niet. Het is een gelimiteerde editie zoals MR ook met de artemis groene en de reventon grijze SV gedaan hebben
Dat zou leuk zijn, in ieder geval al bedankt op voorhandlambodiecast schreef:
Als ie in Zwitserland verkocht werd kan ik het wel even navragen, ik ken de mensen van Garage Affolter redelijk goed, en zij zijn de invoerder voor dat landje, dus zij moeten ervan weten dan ... zal het eens navragen, altijd interessant
Jaap schreef:Ja heel mooi, prachtig![]()
lolzkennytuning_ schreef:dik
vind het kleurtje mooi
![]()
zoiets als dat ongeveer
hmm nu heb ik een model die gelimiteerd is op 25 stuks, als ik de spiegels zwart maak is er slechts 1 van, hmm ik ben aan het twijfelen aangezien ik mijn modellen liever orgineel laat, maar als deze niet in 1/1 bestaat zou dit wel eens een goed idee zijnMr. Dj M. schreef:Buiten ook een heerlijk kleurtje![]()
Ja die spiegels moet je wel wat aan doen, die moeten gewoon zwart![]()