Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
dat zijn de echte slagschepen van Europesche bodem.
Zijn echte juweeltjes die Kyosho 7 series, heb ze zelf gelukkig ook.
Klasse update.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Bmwmpower schreef:Bedankt voor jullie reacties, weet iemand ook wanneer de nieuwe BMW 5 serie uit komt ? ik heb bij kyosho op het forum al wel afbeeldingen gepost.
Greetz Bart
Ik weet alleen dat de nieuwe 5-serie geen Kyosho is, maar een Norev. Volgens mij is hij bij de BMW-dealer al te bestellen
Bmwmpower schreef:Bedankt voor jullie reacties, weet iemand ook wanneer de nieuwe BMW 5 serie uit komt ? ik heb bij kyosho op het forum al wel afbeeldingen gepost.
Greetz Bart
Ik weet alleen dat de nieuwe 5-serie geen Kyosho is, maar een Norev. Volgens mij is hij bij de BMW-dealer al te bestellen
oke bedankt me opa en oma zijn namelijk naar Duitsland en daar kan ik de BMW's met korting kopen (ongeveer 28 % korting)
En even kijken wat de aanbiedingen zijn. Vorig jaar de BMW 3 touring ,5 touring,6 serie coupe op de kop kunnen tikken voor 20 euro van kyosho 1/18 (zie foto's). Dat waren de modellen die eruit gingen.
Je ziet het midden juni wel. Dan post ik hier alle auto's die ik nieuw heb gekocht !