Topic voor games!
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: Topic voor games!
Ik mocht de Sims ook altijd graag spelen. De eerste Sims heb ik kapot gespeeld en de tweede Sims heb ik ook veel gespeeld. Mijn zusje kocht trouwens vrijwel alle uitbreidingen, nou ja, prima! Maar op dit moment trekt onze computer geen enkel spel meer, anders had ik graag the Sims 3 gespeeld (hebben we hier trouwens wel liggen ergens).
- Jolly Club
Heb gisteren Modern Warfare gehaald in de ramsj, en ik verdenk minimaal 43 van al die pussies die ik tot nu toe heb neergelegd ervan dat ze liever thuis Sims zaten te spelen ! 
* engage enemy personell on the main road *

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- SupercarFan
Ga eens op hyves kijken bij een Sims 3 hyve, en tel de jongensKyoshofan schreef:Nou, zeg dan maar hoeveel "jongens" dat spel spelen.
Ik tel er alvast 1,

Ik speel het niet meer..
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Jolly Club schreef:Heb gisteren Modern Warfare gehaald in de ramsj, en ik verdenk minimaal 43 van al die pussies die ik tot nu toe heb neergelegd ervan dat ze liever thuis Sims zaten te spelen !
Laatst een keer online zitten racen met mijn favo racegame. Bleek dat ik per ongeluk in een speciale race voor Sims fans terecht was gekomen. Ik was de enige op de baan. Rest zat de kleuren van de cockpit naar eigen smaak in te stellen.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- FordMustangGT
Voor Alan Wake ondertussen vrijwel alle achievements gehaald, ik moet alleen nog één koffie thermoscan vinden...
Maar vandaag ook Red Dead Redemption ontvangen, de eerste indrukken zijn goed, alleen mijn paard heeft een veel te lange remweg!
O ja, wil ik Red Dead dus spelen, krijgt mijn Xbox voor de tweede keer weer een Ring of Death
Maar gelukkig wel weer snel werkend kunnen krijgen, nu weer kijken hoe lang het weer duurt voordat ie de volgende krijgt...
Maar vandaag ook Red Dead Redemption ontvangen, de eerste indrukken zijn goed, alleen mijn paard heeft een veel te lange remweg!

O ja, wil ik Red Dead dus spelen, krijgt mijn Xbox voor de tweede keer weer een Ring of Death

- Lexusfreak
Sims is voor gay's, Simcity daarintegen is wel stoer....een hele stad opbouwen en opslaan, en daarna vernietigen...St. Paul schreef:De Sims is een game voor meisjes.

- SupercarFan
Lexusfreak schreef:Sims is voor gay's,St. Paul schreef:De Sims is een game voor meisjes.

freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
-
- Moderator
Net officieel bekrachtigd op de E3; 2 november komt Gran Turismo 5.
Welk jaar is alleen nog niet bekend.
Welk jaar is alleen nog niet bekend.
-
- Moderator

Maserati Gran Turismo, 8C en een TeevieAr

- kennytuning_
- Banned
Eindelijk een beetje licht aan het eind van de tunnel. Maar die 2 november kan nog altijd veranderen.
-
- Moderator
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5- ... in-europe/
3 november wordt het dus. Balen dat mevrouw Scuderia op de 4e jarig is. wellicht dat ik haar dan een eigen versie cadeau ga doen.
3 november wordt het dus. Balen dat mevrouw Scuderia op de 4e jarig is. wellicht dat ik haar dan een eigen versie cadeau ga doen.