Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
BU schreef:Ziet er netjes uit, alleen lijkt de voorkant niet helemaal te kloppen .
Ik denk dat ik wel weet wat jij bedoeld.
Bij alle BMW modellen kun je tegenwoordig de motorkap openen, daardoor ontstaat vaak een lelijke rand/naad. Ik denk dat je dit ook bedoeld waardoor het niet mooi in mekaar overloopt van de motorkap naar de bumper.
Bij de 1/18 modellen is dit gelukkig niet het geval. Daar lopen de motorkap en de rest van het exterieur wel mooi gelijk. Maar vind het niet erg storend bij dat 1/43 model
Oe, door die plaatjes van de M5 in 1/43 zit ik me hier steeds meer te verheugen op de 1/18! Ik ga er iig een kopen in interlagos blauw, misschien ook in saphire black, en dan ook nog zo'n M6 in Interlagos red!
Peter Parker schreef:Heet die bmw grille de nieren???
Logisch, er zijn er twee van en ze zijn ovaalvormig, dan noem je ze nieren.... Duitse logica zeker, maar het is toch een soort handelsmerk geworden van BMW dus dan geef je ze een naam he (Trouwens BU, als je dan mierenneukt, doe het dan goed he... De echte M5 heeft ook een verchroomde grill... )