Verzameling OTF'er (Renault 5 Alpine Turbo)
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Verzameling OTF'er (BMW M3 E30 "Cecotto")
De Autoart is velen malen mooier dan de MC, logische update dus en nog een hele mooie kleur keus! De zilvere had Autoart echter ook wel moeten maken eigenlijk 

Is er wel in 1/43.Mr. Dj M. schreef:De Autoart is velen malen mooier dan de MC, logische update dus en nog een hele mooie kleur keus! De zilvere had Autoart echter ook wel moeten maken eigenlijk

Hele discussie wordt er gewijd aan de Cecotto: zo worden de dingen wel duidelijk
Ik kan zeggen dat ik het een vette M3 vind en dat de velgen er mooi onder passen. Mooie AA 

- FordMustangGT
- Mr. Dj M.
Tjah daar hebben we niks aanOTF'er schreef:Is er wel in 1/43.Mr. Dj M. schreef:De Autoart is velen malen mooier dan de MC, logische update dus en nog een hele mooie kleur keus! De zilvere had Autoart echter ook wel moeten maken eigenlijk
http://www.amiami.jp/images/product/mai ... L-7859.jpg

Misschien is dit de aanzet tot een 1/18.
Maar goed, eerst zou ik nog de zwarte Sport Evo kopen, ook een mooie kleur voor de M3.
Maar goed, eerst zou ik nog de zwarte Sport Evo kopen, ook een mooie kleur voor de M3.

Denk je aan rood en Italiaans, dan kom je bijna automatisch bij Ferrari uit.
Ik heb niet zo veel met deze constructeur, maar er zijn een paar uitzonderingen.
Voor de 365 GTB/4 “Daytona” bijvoorbeeld.
Éen van de mooiste wagens ooit met een fabelachtige lijn die zo eenvoudig lijkt.
Voorzien van een 4 390 CC V12 die garant stond voor 352 pk en een topsnelheid van 280 km/h.
De 1/18 Kyosho die getoond wordt, is de 1971 “Late” versie met opklapbare koplampen. Prachtig gedetailleerd. Ik heb deze gekocht omdat ik benieuwd was naar de kwaliteit, in de toekomst zou ik nog de zwarte 71’er willen aanschaffen. Helaas vind je hem bijna niet meer.

De koplampen zijn bijzonder geslaagd.

Hier merk je het mooie detailleringsniveau.

De motorruimte vind ik één van de sterkste punten van de miniatuur.

Cromodora-velgen.

Ik heb niet zo veel met deze constructeur, maar er zijn een paar uitzonderingen.
Voor de 365 GTB/4 “Daytona” bijvoorbeeld.
Éen van de mooiste wagens ooit met een fabelachtige lijn die zo eenvoudig lijkt.
Voorzien van een 4 390 CC V12 die garant stond voor 352 pk en een topsnelheid van 280 km/h.
De 1/18 Kyosho die getoond wordt, is de 1971 “Late” versie met opklapbare koplampen. Prachtig gedetailleerd. Ik heb deze gekocht omdat ik benieuwd was naar de kwaliteit, in de toekomst zou ik nog de zwarte 71’er willen aanschaffen. Helaas vind je hem bijna niet meer.

De koplampen zijn bijzonder geslaagd.

Hier merk je het mooie detailleringsniveau.

De motorruimte vind ik één van de sterkste punten van de miniatuur.

Cromodora-velgen.

- FordMustangGT
Re: Verzameling OTF'er (Ferrari 365 GTB/4 1971)
Ook naar mijn mening een van de mooiste Ferrari's ooit. Hoewel dit Ferrarirood het model natuurlijk ook prachtig staat, lijkt me een blauw model ook fantastisch. In een Topgear-uitzending rijden ze rond in een blauwe, prachtige auto gewoon
Knappe aanwinst OTF'er 

- ///M-power
Mooie Ferrari
Schitterend gedaan van Kyosho!

Schitterend gedaan van Kyosho!
Alpine, Renault & BMW!

Hee, mooie modellen heb je zeg! Complimenten. Ben niet zo'n Ferrari-gek maar die laatste (Daytona toch?) is erg mooi. Ook die M3 Cecotto van Autoart is echt vet zeg
Ik zou graag nog die Watson's uitvoering van de M3 willen van Autoart.
Gr Bas

Gr Bas
Bedankt! De 365 GTB/4 wordt inderdaad ook nog de Daytona genoemd, dit naar het circuit waar ze in 1967 zegevierden met de 330P4.m3e30 schreef:Hee, mooie modellen heb je zeg! Complimenten. Ben niet zo'n Ferrari-gek maar die laatste (Daytona toch?) is erg mooi. Ook die M3 Cecotto van Autoart is echt vet zegIk zou graag nog die Watson's uitvoering van de M3 willen van Autoart.
Gr Bas
De AA M3 E30 is de betere keus als je een straatversie wil, voor de raceversies weet ik het niet want ik verzamel ze niet.

- Martini Racing
- Contacteer:
De daytona, altijd één van m'n favorieten geweest en een tijdloze auto in m'n ogen.
Mooie aanwinst die zeker ook ooit eens in mijn collectie moet terechtkomen.
Mooie aanwinst die zeker ook ooit eens in mijn collectie moet terechtkomen.

- alain_1978
Dit is en blijft een knappe Ferrari klassieker! Staat hier ook al een paar jaar te pronken in het zwart.
Kyosho heeft er en mooi model van gemaakt met veel detail.
Mooi foto's ook
Kyosho heeft er en mooi model van gemaakt met veel detail.
Mooi foto's ook

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
I love it
Ben bang dat ik die ook nog eens aanschaf. 't Liefst een gele met glazen front
Hele mooie update OTF