Bedankt voor de reacties heren!
Vandaag ben ik voor het eerst in Houten geweest en ik moet zeggen dat het me erg goed is bevallen!

Uiteraard kan ik dan ook niet met lege handen thuiskomen. Foto's heb ik helaas nog geen tijd voor gehad maar ik wil jullie toch niet langer in spanning houden. Het eerste model is er een van Norev. En dan wel de Audi A4 DTM (Red Bull Cola) van Martin Tomczyk. Wat een schitterend model heeft Norev weer afgeleverd. De lak ziet er gewoon top uit
Foto elders van het net:
Het tweede model is er een van Spark. Het gaat om de 1/18!! Audi R8 LMS in de kleuren van S-line. Een model dat al mijn verwachtingen overtrof! Het decalwerk, de details, de mega taartschep achterop, de zwarte velgen, alles klopt gewoon

Zelfs de doos ziet er super uit met aan de binnenkant een mooie foto van het 1:1 model
Let er wel op bij aankoop dat de zijraampjes niet zijn ingedrukt door het piepschuim. Bij 2 van de 3 modellen die ik heb gezien was dit namelijk het geval. Gelukkig is mijne nog 100% ok
Foto elders van het net:
Zo gauw ik tijd heb om zelf foto's te maken dan zien jullie deze vanzelf verschijnen! Morgen ga ik eerst een dagje genieten op Zandvoort tijdens de Masters of F3
Groetjes Arno