Matt DD-ers: in memoriam

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
Timo95
Berichten: 889
Lid geworden op: do 24 dec 2009 22:08
Locatie: Beveren, België

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door Timo95 »

Veel sterkte in deze moeilijke periode voor jou en je familie :!:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door droomautoos »

Hoi Matt,

Heel veel sterkte en we hopen je weer heel snel terug te zien op MAF!!!!!!!!!!!!!
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door borbase »

matt heel veel sterkte :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Matt DD-ers: HET IS ZOVER !!!

Bericht door rsh_scuderia »

Sterkte Mattmeneer.
En tot schenll natuurlijk :thump_up:
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door Matt Modelautos »

Hier ben ik weer,...een stuk lever armer en een stoma rijker.
Sinds gisteren ben ik weer thuis en het record in Maastricht voor minimale opname dagen voor zo'n operatie stond op 5 dagen, dat heb ik dus ge-evenaard. Het lijkt er misschien op dat het allemaal wel meeviel, maar ik kan jullie garanderen dat de eerste drie dagen loodzwaar waren. Maar mijn lange wachttijd op de operatie heeft ook z'n voordelen gehad. Zo had ik de tijd om goed op gewicht te komen en een redelijke conditie en weerstand op te bouwen. Alleen ben ik dat nu natuurlijk weer totaal kwijt. Nu is het dus een kwestie om dit weer allemaal op te gaan bouwen en toe te werken naar de volgende stap in dit gehele proces.

Ik keek huizenhoog op tegen deze ingreep maar de pijnstilling tegenwoordig heeft zo'n hoog niveau bereikt dat dit uitstekend onder controle te houden is. Ook het dragen van een stoma valt nauwelijks meer op. Zo draag ik met dit warme weer een T-shirt en je moet van goede huize komen om te zien dat ik een stoma heb. Zo goed is de "techniek" de laatste jaren hierin verbeterd. Wel is het natuurlijk lastig omdat het nogal wat verzorging vereist en ik kan natuurlijk met zo'n schitterend weer als nu niet eventjes lekker aan het strand gaan liggen of eventjes het water in duiken.
Maar al met al heb ik natuurlijk geen reden om te klagen, vooral als je dan ziet dat je medepatienten op de afdeling en die met dezelfde problemen worstelen er stukken minder goed vanaf komen. En helemaal duidelijk wordt het als op de dag dat ik naar huis mag een medepatient die op dezelfde dag als ik aan hetzelfde geholpen is met spoed weer geopereerd moet worden vanwege complicaties. Ondanks dat ik deze rotziekte heb voel ik me op zo'n moment bevoorrecht. Dit was echt een moment om alles eens goed te overdenken en te relativeren.

Zo.....en nu ga ik met dit schitterende weekend voor de deur eens lekker ongegeneerd genieten van mijn gezin en alle dingen die het leven zo leuk maken.

wordt ongetwijfeld vervolgd.

p.s.
Verder heb ik natuurlijk in het ziekenhuis ook sluikreclame gemaakt voor het MAF in mijn schitternde "MAF T-shirt"
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door NilsK »

Wauw Matt, dat is natuurlijk fantastisch! Ja, er zijn inderdaad veel mensen die er minder goed vanaf komen, maar tja... zo'n dingen zullen altijd wel gebeuren. :wink:
En als die stoma je helpt beter worden, dan weegt het voordeel daarvan niet op tegen de nadelen. :roll:
Ik wens je nog veel plezier de komende dagen! :thump_up:

Groetjes, Nils

P.S. Hoelang moet je die stoma dan eigenlijk dragen?
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door Ricardo »

Matt goed te horen dat het zo goed gegaan is. :thump_up: Het zal nu enkele nadelen hebben, zeker gezien het mooie weer. Maar er volgen nog genoeg zomers :thump_up:
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door Powersprint »

Echt niets meer dan :respekt: voor je Matt! Echt mooi om te lezen dat alles zo voorspoedig is verlopen. Vooral de positieve blik die behouden wordt vind ik :thump_up: Houd die blik erin, dan weet ik zeker dat het herstel goed gaat verlopen :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door 117ayrton »

Geweldig nieuws Matt :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door Jaap »

Fijn om te horen :thump_up:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door jonnoT »

Fantastisch nieuws, Matt :dance: :dance: Ik ben buitengewoon blij voor je dat het "zo meegevallen is". Ik wens je een zeer voorspoedig herstel toe :thump_up:
Matt Modelautos schreef: Ondanks dat ik deze rotziekte heb voel ik me op zo'n moment bevoorrecht. Dit was echt een moment om alles eens goed te overdenken en te relativeren.
Een veel gemaakte opmerking van mensen in vergelijkbare situatie. Ervaring leert dat je veel intenser gaat leven en niet meer alles voor gewoon aan neemt :cool:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door andre »

Dat zijn nog eens mooie berichten op een mooie zomerse dag .
Wens je een spoedig herstel toe , en inderdaad blijven genieten van wat het leven allemaal te bieden heeft .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Timo95
Berichten: 889
Lid geworden op: do 24 dec 2009 22:08
Locatie: Beveren, België

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door Timo95 »

Goed om te horen dat je operatie goed verlopen is :thump_up:

Geniet nu maar van je familie en het leven.

Grtz, Timo
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door manowar »

dat is erg goed nieuws :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Matt DD-ers: I'm BACK !!!!!!!

Bericht door Peter Parker »

Als je T shirt aan vervanging toe is krijg je een nieuwe!!! Fijn dat je weer thuis bent Matt! Sterk maar rustig weer wat aan, man wat heb jij toch een enorm positieve instelling, echt om respect voor te hebben!
Plaats reactie