Die BMW E46 (rijvaardigheidsschool) die kende ik , zag hem al eens op MP voorbij schieten
ben d'r ook mee bezig geweest alleen moest de verkoper er teveel voor hebben.
Is een zeer zeldzaam modelletje geworden, wees er zuinig op.
dank u welandre schreef:Mooie collectie heb je daar ,met zeer uiteen lopende modellen.![]()
Die BMW E46 (rijvaardigheidsschool) die kende ik , zag hem al eens op MP voorbij schieten
ben d'r ook mee bezig geweest alleen moest de verkoper er teveel voor hebben.
Is een zeer zeldzaam modelletje geworden, wees er zuinig op.
dat had ik ook in gedachte van prijs en ik heb nog de beide dozen.andre schreef:Een "normale" E46 in de doos brengt rond de 30 a 35 euri op eentje zonder maximaal 25 euri .
Deze zal zitten rond de 45 a 50 euro omdat ze vrij zeldzaam is .
dank u wel, probeer het zo mooi mogelijk te doen, het is niet dat ik dagelijks modellen ombouw.Mr. Dj M. schreef:Mooi gedaan op de A4 cabrio, al vind ik ze persoonlijk wel wat te groot. Niet helemaal mijn smaak dus, maar wel netjes verbouwd
dank u wel, ik vind die ook een heel prachtige model. AA heeft echt een hele knappe model daarvan op de markt gebracht.TestaRossa schreef:Prachtige update...........Vooral die CL55 AMG F1 SafetyCar.
Ik heb hem zelf ook en wat een prachtbak is het toch van AA. Zeker met zulke mooie pics komt íe prima tot zijn recht.
thxTimo95 schreef:Fraaie BMW's![]()
Mooie pics
BegrijpelijkTransporter schreef:thxTimo95 schreef:Fraaie BMW's![]()
Mooie picsbmw is nu eenmaal mijn droom auto
miss dit jaar nog 1tje kopen in 1:1Begrijpelijk, BMW's zijn zeer mooie auto's
Welke als ik vragen magTransporter schreef:miss dit jaar nog 1tje kopen in 1:1Begrijpelijk, BMW's zijn zeer mooie auto's