Je zou zo in willen stappen

Subliem model van CMC! Staat mooi gepresenteerd zo in die vitrinebox.
 Subliem model van CMC! Staat mooi gepresenteerd zo in die vitrinebox.   Konden ze in de 1:1 het stuur er niet afhalen om in te stappen? Anders lijkt het mij inderdaad nogal moeilijk om in te stappen.
  Konden ze in de 1:1 het stuur er niet afhalen om in te stappen? Anders lijkt het mij inderdaad nogal moeilijk om in te stappen.Denk dat het stuur er inderdaad afkon, zie de vergrendelingsknop aan het middendeel van het stuur:BenF1 schreef:WowSubliem model van CMC! Staat mooi gepresenteerd zo in die vitrinebox.
Konden ze in de 1:1 het stuur er niet afhalen om in te stappen? Anders lijkt het mij inderdaad nogal moeilijk om in te stappen.

Ik is helemaal heppie ermee, wat een schitterend model.
 Ik is helemaal heppie ermee, wat een schitterend model.  

,volgens mij zou deze namelijk medio mei uitgeleverd gaan worden, als ik het goed heb.
 ,volgens mij zou deze namelijk medio mei uitgeleverd gaan worden, als ik het goed heb.

Deze vanavond dan maar.Zuugnap schreef:nice .... jij wordt maar verwend zeg!! wel apart dan een model gemaakt in EU niet in EU nog geleverd wordt! welke vanavond was het?!
 Had mijn lenzen en zooi overal verspreid liggen en tegen de tijd dat ik alles bij elkaar had en een paar foto's in studio opstelling had gemaakt, bedacht ik me dat er al zoveel "studio" foto's van het model zijn en dat eigenlijk dus weinig aanvult.
  Had mijn lenzen en zooi overal verspreid liggen en tegen de tijd dat ik alles bij elkaar had en een paar foto's in studio opstelling had gemaakt, bedacht ik me dat er al zoveel "studio" foto's van het model zijn en dat eigenlijk dus weinig aanvult. .
 .

Zaadjes in de lucht
 Zaadjes in de lucht  Zuigert woon jij dan toch in de rossebuurt !
 Zuigert woon jij dan toch in de rossebuurt !