Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> BX GTI + 306 Si + R11 Turbo + Fuego

Bericht door Mr. Dj M. »

andre schreef:Mooie OTTO's , ze zien er perfect uit qua detailering op de foto's te zien .
De blauwe R11 doet me denken aan het James Bond model en BX GTI aan Flodder :mrgreen:
Ik was ook al bijna van plan hem om te bouwen tot BX Sport :roll: :twisted:

schuifelhoofd schreef:Prachtige Collectie :shock:
Geweldige foto's ook. Geen goedkoop modelletje uit de supermarkt veronderstel ik?
Die lage vitrines (zoals die zwarte onder je TV) zijn knap, waar heb je die gehaald?
Goedkoop nee en uit de supermarkt al helemaal niet :roll:
Had er vroeger wel eentje bij de slager in 1:24, een Bburagotje was dat...

De zwarte vitrines zijn Ikea vitrines, voorlopers van de beroemde Bertby die er ook over niet al te lange tijd uit zullen gaan. Ze zijn op het moment die aan het leegverkopen...

Jongens er staan nog een boel foto's op de planning, maar met een fulltime baan nu niet meer zoveel tijd om de boel te regelen. Foto's zijn wel gemaakt en komen echt zsm! Het is o.a. dan een shoot van alle nieuwe Otto's en natuurlijk de reeds aangekondigde nieuwigheden. Wat die precies zijn, dat hou ik nog even lekker spannend :roll: :thump_up:
Bugatti Veyron

Re: Mr. Dj M. --> BX GTI + 306 Si + R11 Turbo + Fuego

Bericht door Bugatti Veyron »

Erg mooie updates weer! :thump_up:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Otto juni - foto update!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo mensen eindelijk is het dan gelukt, het is foto tijd! en pas maar op, veel plaatjes!! :roll: :mrgreen: :cool:

We beginnen met de Citroën Bx. Erg gaaf dat Otto deze heeft gekozen om te maken en ook in de rode kleur! Let ook op de bumper die mooi mat rood is. Het lijkt echt of we rood plastic bumpers hebben, top! Het model oogt niet zo strak als de nieuwste serie natuurlijk, maar hij ziet er verder gewoon top uit!
Wel was het onderstel bij mij exemplaar niet echt helemaal recht en lag achter erg laag. Leuk als de hoogte zo aan te passen zou zijn naar rij of "rust" hoogte, maar dat is hier niet het geval. Model staat achter nu net wat lager dan voor, net als bij de andere drie die ik hier had.
---- Citroën Bx GTI ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

De volgende is de Peugeot 306, eentje van de nieuwe serie van Otto. De afwerking is gewoon super mooi!
Niks op aan te merken bij dit model, behalve dan dat zwarte lak en zo's felle zonnige dag een erg opgewarmt model opleverd en lastig te nemen foto's :P
---- Peugeot 306Si ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Dan de Renaults! Dat is Turbo nieuws!
De 11 heeft net als de Peugeot 309 zo'n leuke aparte bolle achterruit. Persoonlijk vind ik deze op de 309 het meest toevoegen, maar het past wel bij de 11, die verder als Turbo er toch wel erg leuk uitziet. Het front met de leuke vierkante koplampen en de gave blauwe lak, dat staat deze auto prima. Ook de banner op de zijkant staat toch wel erg leuk, als is het voor deze Otto helaas wel een decal. Verder blijven de achterlichten ook een beetje eigenwijs modern jaren tachtig ogen. Deze Renault moest modern zijn in zijn tijd :thump_up:
Dat ik niet voor de Zender ben gegaan en wel voor deze is omdat deze "gewone" versie beter bij mijn verzameling past; o.a. door de blauwe lak, al komt de blauwe kleur niet overeen met de 21 Turbo. De Zender oogt voor ons nu ook een stuk moderner overigens met het aangepaste bumperwerk en de wielen, een beetje seventies stijl maar wel het strakke wat je ook terug zag op elektronica welke in allumium of zilver kleur waren uitgevoerd. Dat is in een bepaald opzicht natuurlijk weer terug gekomen, dus daar komt het moderne vandaan denk ik.

De Fuego is ook echt een leuke auto, het enige wat ik vreemd blijf vinden is de kont met het achterlichten werk. Doet me om de één of andere rede denken aan Toyota....
Persoonlijk vind ik vooral het front erg mooi, al mag ook het silouet van opzij er wel wezen. Otto heeft ook lekker die banner van de zijkant meegenomen en een groot pluspunt, het is een mooi tampon opdruk! Al met al een auto die het goed doet tussen de gele Megane Rs en de gele 17 Gordini :thump_up:

---- Renault 11 Turbo ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

---- Renault Fuego (Turbo) ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Timo95

Bericht door Timo95 »

Prachtige Otto's :worshippy: :thump_up:

Zéér mooie pics :drool: :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
lambodiecast

Bericht door lambodiecast »

Een zeer aparte verzameling, echt wel meesterstukjes.

Per hoeveel koop je die eigenlijk, bij de BX tel ik er in totaal 4 op de foto ? Zijn die allemaal voor je eigen verzameling ?
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

lambodiecast schreef:Een zeer aparte verzameling, echt wel meesterstukjes.
Per hoeveel koop je die eigenlijk, bij de BX tel ik er in totaal 4 op de foto ? Zijn die allemaal voor je eigen verzameling ?
Dankje! :cool: en nee ze zijn niet allemaal voor de eigen verzameling hoor! Ik doe pre-orderen voor het forum hier en ook mijn broertje helpt daarbij met een account bij Otto als dat nodig is. Je kan maximaal twee stuks per model pre-orderen namelijk. Zo krijg je dus van dit soort leuke setjes voor je kiezen :D
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Hele mooie Otto's!!! :drool: :drool:
Is die VW Golf die in augustus komt ook van de nieuwe serie?

gr
Timo95

Bericht door Timo95 »

benzfreak schreef: Is die VW Golf die in augustus komt ook van de nieuwe serie?

gr

Hij komt in augustus, dus ik veronderstel van wel :P
Afbeelding Afbeelding
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Timo95 schreef:
benzfreak schreef: Is die VW Golf die in augustus komt ook van de nieuwe serie?

gr

Hij komt in augustus, dus ik veronderstel van wel :P
Hopenlijk is hij even mooi als die 306!
gr
///M-power

Bericht door ///M-power »

Mooie Otto's :thump_up:
Alpine, Renault & BMW!

Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

benzfreak schreef:Hele mooie Otto's!!! :drool: :drool:
Is die VW Golf die in augustus komt ook van de nieuwe serie?gr
Zo te zien op de plaatjes wel ja! Dat hij in Augustus komt zegt niks. De twee Renault en de Citroën waren niet de nieuwe serie. Ik denk dat ze met de productie van die dus al eerder zijn begonnen, in ieder geval met de ontwikkeling van de modellen :thump_up:
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Otto juni - foto update + veel meer!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik wil jullie alvast hartelijk bedanken voor al het commentaar en het nog te leveren commentaar, maar hier komt deel twee van wat ik beloofde! :)

Een ebayer uit Zwitserland (hij verzend via Frakrijk, dus geen import heffingen. Top!) was al een tijdje bezig een heleboel te verkopen. Volgens mij komt het allemaal van een failliecements inboedel trouwens. Nadat ik de vorige keer ook zulke goede zaken deed, scoorde ik nu eerst de Vespa! Een mooi 1:12 model van Autoart :thump_up: M'n auto model in 1:12 is dan wel geen Italiaan, hij past er toch wel leuk bij dus staan ze nu samen in de vitrine bak en op de foto!

Nadat ik de scooter gewonnen had ben ik nog wat gaan meedbieden op wat modellen en met een mooi rijtje aanwinsten tot gevolg!

Nou allereerst dan maar de scooter. Een remake van de aloude en beroemde Vespa die zeker halverwege de vorige eeuw het straatbeeld in de steden in Italië domineerde of beter gezegt begon te domineren! Dit is misschien helaas wel geen variant met het beroemde scherm op de voorkant, maar hij heeft wel een mooie extra gemonteerd: de helmbox op de achterkant. Er kan ook van alles open en overal zijn details te vinden en "waarschuwings stickers" die op dit model veelal mooie opdrukken zijn!
---- Piaggio Vespa Et4 ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Otto juni - foto update + veel meer!!

Bericht door Mr. Dj M. »

De volgende uit het rijtje is deze Alfa. Nog steeds een mooie auto al ben ik geen fan van het bumperwerk van de eerste generatie, de vorm en de zwarte stootstrip....
Dat het veel mooier kan zien we bij de GTA en ook na de facelift ziet het qua bumpers er prima uit. Toch wel spijt dat ik nooit de 147 kocht en omdat hij op een gegeven moment alleen nog in zilver te krijgen was, vond ik dit toch een hele mooie kans er eentje in de verzameling te krijgen. Al is de aparte neus, met de twee gaten naast de grille, in de andere versie misschien nog wel wat specialer, de livery op dit model is sowieso gewoon super!
Ook qua detaillering ziet het er toch wel netjes uit, al heb ik nog wat zwarte vlekken hier en daar moeten wegpolijsten en kan ik het ook niet laten die optisch veel te grote race frontlip te verwijderen. Die hebben we natuurlijk nog gewoon liggen, maar die blijft er wat mij betreft gewoon lekker af.
Er zat trouwens nog iets in de doos dat ik niet bepaald verwachtte, want het boekje dat erbij zat was geen boekje. Aan de buitenkant mag het dan zo lijken, van binnen zit er een kladblokje in :mrgreen:

Afbeelding

Al met al zeker een leuk Rickotje, toch ook nog maar de 156 GTA erbij aanschaffen dan?
---- Alfa Romeo 147 CUP ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Dan nummertje drie al weer en dat geld ook voor het merk in mijn 1:18 collectie. Naast de vrij simpele Le Mans racer van Maisto heb ik ook nog de mooie A4 cabrio van Norev (Kyosho made) in het blauw en nu dus ook deze TT in z'n mooiste standaard uitvoering (dat zwart met beige interieur!). Een R8 V10 (Spyder) zou ik ook nog wel graag willen. Het zijn de auto's die het familie gezicht hebben, maar zich tenminste nog echt onderscheiden qua uiterlijk. Al moet ik zeggen dat de carosserie vorm van de Q5 en de nieuwe A1 toch ook wel niet standaard Audi zijn en dat is positief natuurlijk! :mrgreen:
Oke we dwalen af, terug naar het model! Dit is weer een model waarbij Minichamps heeft laten zien dat ze het ook best kunnen, een mooi model maken. Vooral het interieur is weer schitterend! Daar kan Autoart toch nog iets van leren denk ik, het ziet er gewoon net dat beetje beter uit. Iets wat we nu op de nieuwere modellen van Minichamps ook zien, bijvoorbeeld de Mercedes dealer modellen. Niks mis met het interieur en met name het dashboard en de stoelen.
Maar goed dus dat dit de cabrio is. Die vind ik sowieso mooier trouwens, omdat ik het model zonder spoiler anders toch echt een te ouwelullen bak vind :roll:
Net als de vorige TT vond ik de standaard coupé uitvoering al snel erg saai geworden. Gelukkig heeft Audi ook een TT-S, die blijft het bij mij nog wel altijd goed doen :thump_up:
---- Audi TT Cabrio (2006) ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding