Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> Otto juni - foto update + veel meer!!

Bericht door Mr. Dj M. »

Deze Lotus zullen velen denk ik niet kennen, dat deed ik ook niet tot ik dit model eens tegen kwam. Geen heel aparte vormgeving, maar wel een leuk autotje.
Dat ze vroeger al aan mondjes deden zien we op dit model :P die verder in een erg leuke kleur is gespoten! Lekker fout!
Net als de Mg Tc helaas geen chromen spaken in de wielen, blijf niet snappen waarom dat er dan niet even vanaf kon Yatming! Ook de spaakdikte klopt niet heel erg en het zal waarschijnlijk net als bij de Tc opletten zijn wat verf betreft op de wielen. Die zijn van vrij zacht plastic en de verf laat gemakkelijk los als het ergens mee in aanraking komt. Bij dit model heb ik de uitlaten van binnen nog even van wat zwarte verf voorzien. Verder er geen op- of aanmerking op, want ze zijn tenminste wel verchroomd zoals het hoord!
---- Lotus Elite ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Zo dan zijn we nu bij de laatste aangekomen van de ebay update. Dat is weer een engelse auto en een echte icoon. Deze wil graag ook laten weten aan iedereen waar die vandaan komt! Een groot pluspunt van dit model, dat verder voor een Kyosho natuurlijk niet echt super is. Het is dan ook één van de eerste modellen van het merk en dat zie je aan het dikke plaatwerk, de scharnieren en het onbreken van chromen details. Zelfs de uitlaat was één stuk zwart plastic dat ook niet eens hol eindigde!
Dat het een Kyosho is kun je overigens wel zien aan wat er onder de motorkap zit. Daar zit namelijk een keurig net motortje en de bekende stok om de motorkap omhoog te houden is gemonteerd. Van binnen zien we het aan het tapijtje wat er ook in den beginne al in lag. Dit is een heruitgave, tenminste als het gaat om mal gebruik e.d. Wel zijn er waarschijnlijk wat details aangepast en ik verdenk de banden en de foto-ets delen op de kont. Eigenlijk is het jammer dat er geen mooier model van bestaat, dat verdiend dit icoon toch wel, want ook de laatste remake in twee mooie klassieke kleuren is nog steeds de oude mal en echt goedkoper is het model ook al niet eens!
---- Morris Mini ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Het was een uitgebroed succesje, de Mini!
Afbeelding

Zo als laatste nog de dingetjes van het Britisch Autojumble in Waalwijk. Het modelletje is natuurlijk niet brits, maar ik vond het leuk dit stukje Nederlandse glorie te vinden. Naast deze mooie oranje bruine uitvoering was er ook nog zilver en een paars/bruin kleurtje. Beide waren saaier en de paars/bruine vond ik gewoon niet zo mooi. Dit staat hem in super! Echt een heel net modelletje van Vitesse en in een mooie display verpakking die zelfs nog in een wit kartonnen buitendoosje zat zodat de boel onbeschadigd kan arriveren bij de dealers, want dit is natuurlijk een dealer uitvoering.
Persoonlijk vind ik de Colt een erg leuke auto en zeker voor de facelift klopt hij gewoon, de facelift is wat meer rally achtig en is ook leuk hoor daar niet van :)
Dicht is deze CZC een beetje vreemd, maar ik vind dat ook nog wel wat hebben. Iets dat toch echt niet gezegt kan worden van concurrent Nissan Micra. Dat onderstrepen ze zelf ook, want ze maken er zelfs een gelimiteerde roze versie van. Kan het nog fouter :mrgreen:
Goed van Mitsubishi dus, dat ze dit model bij hebben laten tekenen bij Pininfarina!
--- Mitsubishi Colt CZC ---

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dan nog even iets voor aan de muur. Mg Tf posters vinden is heel lastig en je ziet bijna altijd dezelfde en dat is dan ook meteen eigenlijk de minste officiële pers foto die ze daarvoor gebruikt hebben, verder is die vrij klein en zonder banner of wat dan ook. Deze kwam ik in Waalwijk tegen, zo zonde eigenlijk dat deze en een aantal andere posters niet netjes in een koker waren bewaard! Helemaal gaaf is die dus niet meer, maar deze zag er nog goed uit!
Toch heb ik wel spijt de andere iets meer beschadigde ook niet te hebben meegenomen. Dat was een zilvere Tf bij nacht en net als deze een bekende officiële pers foto van tijdens de introductie. Hoe dan ook qua compositie was dit sowieso de beste en ook qua staat. De Rover 75 V8 heeft nu dus even de lijst verlaten. Eigenlijk wel jammer, maar de Impreza van de muur halen zou kunnen, maar die lijst is nog een tikkie groter en dan heb ik tenminste ook nog wat Japans aan de muur. Het is bovendien een originele dealer poster en lijst van een dealer die ging verhuizen :)

Afbeelding

Zo dat was het dan, we zijn twee uur verder, maar alles is tenminste online nu!
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de comments en de foto's :thump_up:
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

:shock: schitterende update, vooral de Vespa en de TT en dan met name de kleuren combo van het interieur en exterieur :thump_up:
Afbeelding
manowar
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

:drool: :drool: erg mooie update met schitterende modellen :worshippy:
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Zeer mooie (zonnige) update's. Vooral de Lotus is bijzonder :thump_up:
borbase
Contacteer:

Bericht door borbase »

erg vette modellen die scooter springt eruit voor mij :dance:
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Super update! Ik vind het altijd heel leuk om je update's te lezen en de prachtige foto's te bekijken! :cool:

gr
tom

Bericht door tom »

Zo, ik ben even niet op het forum geweest en ik mag meteen weer een half uur uittrekken voor je verzameltopic! De Otto's zijn natuurlijk helemaal super, daar is echt niks op aan te merken. Geweldige keuze van onderwerpen ook!
Al je aanwinsten zijn leuk, ik moet nog even opmerken dat chromen spaakwielen iets van de laatste jaren zijn wat je voornamelijk tegenkomt op (over)gerestaureerde auto's. Goedkopere sportwagens zoals de Lotus stonden vaak gewoon op stalen velgen, anders op gelakte spaakwielen.

Afbeelding
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

tom schreef:Zo, ik ben even niet op het forum geweest en ik mag meteen weer een half uur uittrekken voor je verzameltopic! De Otto's zijn natuurlijk helemaal super, daar is echt niks op aan te merken. Geweldige keuze van onderwerpen ook!
Al je aanwinsten zijn leuk, ik moet nog even opmerken dat chromen spaakwielen iets van de laatste jaren zijn wat je voornamelijk tegenkomt op (over)gerestaureerde auto's. Goedkopere sportwagens zoals de Lotus stonden vaak gewoon op stalen velgen, anders op gelakte spaakwielen.
Tjah was ook aardig wat werk, alles bij elkaar wel twee volle dagen denk ik!
Dankje voor het compliment! :)

Wat betreft de wielen, ik had verwacht dat ze verchroomd waren, niet dus! Blijft in ieder geval het feit staan dat ze veel te dik zijn die spaken!
Timo95

Bericht door Timo95 »

Heerlijke update :thump_up: :thump_up:

Die Lotus Elite is een zéér fraai model :drool:
Afbeelding Afbeelding
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Allereerst knappe TT in een leuke combinatie! Een TT oogt gewoon beter als convertible.
Het babyblauw staat de Elite heel goed,vrij mooie afwerking ook.
En de Morris Mini Cooper S is een grappig wagentje met de Union Jack op het dak, een leuke Kyosho.
Afbeelding
Alpina

Bericht door Alpina »

Grote update zeg :D die bx vind ik wel gaaf, doet me wel erg aan de buurman van de flodders denken :lol:
vind die mini ook altijd mooi met zon britse vlag op het dak :thump_up:
Nieuw Honda NSX formule red
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

mooie update,altijd leuk deze topic te volgen :thump_up:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

:worshippy: Gevarieerde update, ben niet zo'n fan van de Vespa (en scooters in 't algemeen), maar die Lotus, Audi en Alfa zijn top :drool: !
Afbeelding
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Mooie dikke updates, Martin! Vooral de detailfoto's van de Otto's vind ik super :worshippy:
Afbeelding
Scenic

Bericht door Scenic »

Helee mooie update, jij kan in de vakantie wel weer efe vooruit. Maareh welke schaal is die Colt, ik vondt die cabrio eerst een verschrikkelijk hok maar zo vindt ik hem mooi. Ik hoop wel 3 inch dan kan die bij mijn 3 inches.
Plaats reactie