Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Voor mijn verjaardag een digitale camera gekregen!
Het is een Canon PowerShot A490, met 10.0 Megapixels, 3.3x optische zoom en 4x digitale zoom.
Ik moet nog even uitvogelen hoe en wat, maar ik ga morgen beginnen met op mijn modellen te testen!
Inderdaad! Ik heb ook al even gekeken hoe de camera omging met ruis (als ik op mijn kamer een foto maakte, zorgde mijn mobiel voor erg veel ruis) en het resultaat is zoveel keer beter met de Canon (telkens de onderste foto's)!
De auto's zijn vanmiddag al gehaald! Een enorm aardige verkoper is het, liet me op mijn gemak alles zien enzo. Heb ook naar zijn collectie gekeken en jezus, dát is een grote collectie. Ongeveer 1000 modelauto's in alle en maten (maar voornamelijk 1:18) en alleen maar racers. 'k Heb nog nooit een CMC / Exotomodel van dichtbij gezien maar die zagen er prachtig uit.
In ieder geval: de auto's. Een Alfa Romeo 1750 GTV (AUTOart) uit 1967 en een Audi Q7 (Kyosho) uit 2005. Allebei prachtige modellen; de Alfa door zijn schoonheid en de Audi door zijn bruutheid. Ik ben er echt enorm blij mee en ik denk dat ik toch wel een goede koop heb gesloten. Hier komen de uitpakfoto's, de gewone foto's komen er dadelijk aan: die zijn nu aan het uploaden.