jonnoT schreef:Als je aan mij refereert zeg dat dan gewoon.
Ik heb niemand persoonlijk hier afgebrand op zijn manier van verzamelen. En deze topic gaat over dat onderwerp. Ik val tenminste niemand aan in zij privetopic
Wat mij aan jullie ( Ricardo en Jolly) irriteerde was het feit dat je na het heropenen van de CBNL66 privetopic opnieuw op de man begon in te hakken met cynische opmerken. 1 keer is leuk een 2de keer wordt minder leuk . Jullie hebben je punt gemaakt , val dan niet in herhaling. Het begon bijna op en hetze tegen CBNL66 te lijken. Nogmaals laat die topic dan met rust , kun je je er ook niet aan ergeren.
Tja en jullie zijn inderdaad MOD's en dat brengt een extra oplettendheid over je gedrag met zich mee. Hoe kun je dan nog een ander forumlid tot de orde roepen als die iemand de grond in aan het stampen is en dat bij herhaling blijft doen???
Ik heb meerdere pogingen gedaan om op een fatsoenlijk manier de sfeer in het bewuste topic te doen keren, Maar helaas viel het kwartje niet echt bij jullie.
Dan ben je toch een hypocriet

En mij er nu zelfs op aanspreken dat ik jouw niet persoonlijk aanspreek. Erg dubbelzinnig John.
Zoals gezegd, zolang als deze meneer in kwestie op deze manier gebruik wil blijven maken van het forum, gaat het kwartje zeker niet vallen bij mij. Ik heb vandaag enkele berichten verwijderd uit het "Te koop gevraagd" topic. Meneer moest zo nodig verschillende Audi's hebben voor in zijn verzameling. Twee keer raden waar ze staan. Inderdaad op Marktplaats. Dit soort mensen verdienen mijn respect niet en dat laat ik ze weten ook. Leden gebruiken om modellen op te sporen/te verkopen --> even showen --> geilen op de reacties --> verkopen aan dezelfde leden. Hiervoor is het forum niet bedoeld lijkt mij. Ik hoop dat je deze mening met mij deelt in ieder geval. Inderdaad een MOD brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Ik behandel deze meneer daarom ook zoals hij het forum ook behandeld
Verder wil ik er ook geen woorden over vuil maken want ben zeker niet van plan om hier ruzie over te maken met jou John