Allemaal bedankt voor de reacties!
Hierbij trouwens nog wat pics van de aankomende opvolger van de Ford Crown Victoria, de Ford Police Interceptor:
brambo009 schreef:

mooie troopers vooral in die kleur, erg vet
ben nu zelf in de VS en heb er al veel zien rijden in New York (op elke hoek van de straat om precies te zijn)
buiten NY minder maar vooral Dodge Durango's , ook erg vet.
hey heb vandaag deze tegengekomen in Moab (Utah)
eens iets anders dan al die crowns alleen jammer dat ie geen ledjes op het dak heeft
klein vraagje, wat bedoelen ze hier met supervisor? (dacht dat jij dat mss zou weten als expert )
grts Bram
Vier jaar geleden ben ik een week in New York geweest, is inderdaad een politieautowalhalla

Maar je reist (met de auto?) van de oostkust naar de westkust van de Verenigde Staten? Dat is gaaf! Is zeker een van de dingen die ik nog in mijn leven wil gaan doen.
Vette Copper heb je trouwens gespot in Utah. Hoewel hij geen ledjes op het dak heeft, heeft ie waarschijnlijk elders genoeg verstopt, in de zijspeigels zitter er al een aantal

Agenten in de VS hebben vaak hun 'eigen' auto, of delen hem slechts met enkele anderen. Dus supervisors hebben ook hun eigen auto en zij zijn eigenlijk niets anders dan managers. Zij sturen de agenten onder hun aan.