Zelf weet ik zeer weinig van een of andere discusie op dit, prima.
Maar is deze colum van Rcardo en de vorige colum van RSH niet het 2e / 3e vervolg op de colum "verzamelen: investering, liefhebberij of imago" .
Ook ik begrijp dat ieder lid op zijn eigen manier zijn ding doet / beleeft met modelauto's, maar soms vraag ik me toch wel af: waarom, hoezo, zo snel, enz..? En dan lees ik tussen de regels door, dat ik het belangrijkste woord in 'onze hobby' ontbreekt en dat is toch wel: passie en emotie voor modelauto's.
Maar goed de één prefereerd het verzamelen op zich (zoals ik zelf), maar weer een ander gaat voor de handel en wandel.
Alle indivuideuen zijn anders, je kan ze gewoon niet in een hokje plaatsen, en het lijkt mij het beste om ieder persoon als uniek te beschouwen. De één houd van appels en de ander van peren.
Met mijn beperkte inzicht, lijkt mij dit toch prima, iedereen doet wat hij / zij wil doen, en dan komt deel 2 van dit verhaal:
Leven en laten leven, maar met respect voor ieder lid in zijn / haar doen en laten.
terug on topic, misschien is het wel veel beter, om de MAF omschrijving te veranderen naar: De site voor de modelauto enthausiast, of iets met passie of toch iets met emotie

What's in a name
Ik weet het niet, maar het bevalt mij hier zeer goed, de meeste mensen die lid zijn van dit forum weten wat er 'speelt' op dit forum en weten wat ze kunnen verwachten van dit forum (zowel positieve- als negatieve reacties). En wat alle andere forum leden doen (met hun collectie), tja dat boeit mij toch eigenlijk totaal helemaal niet, nul, nada, njet, ziltch, nopes.
Persoonlijk gaat het bij dit forum bij mij om: mijn plezier in modelauto's te delen met andere mensen die zulk plezier ook hebben en willen delen met gelijkgezinden over modelauto's natuurlijk.
Oja, de soep wordt nooit zo heet ge-geten als hij wordt opgediend.
Ron
Khudt: ga toch mijn mening verkondigen in dit topic.