Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Transporter schreef: dat is gewoon een droom als je zo 1tje heb.
moet gewoon zalig zijn om in te zitten en het geluidje te horen van de motor.
Ik droom ook van zo'n auto
Heb er al eens in meegereden, echt een fantastische wagen , een heerlijk geluid van de motor en binnenin de wagen is echt alles van carbon
alleen portomonnee zegt iets anders.
amai, echt alles van carbon vanbinnen. moet wel echt een prachtige zijn om te zien.
het is dan ook een auto die je niet elke dag op de weg ziet zoals de gewone coupe's.
Foto's zijn duidelijk genoeg om te zien dat je even een dikke update neerzet!
De 190 is natuurlijk een mooie classic en de E46 blijft mooi!
Geweldig ook je setje straatlegale DTM'ers
Ik ben benieuwd wat jij onder een grote update verstaat Heerlijk Bimmers en Benzen. Je ziet trouwens wel duidelijk een verschil tussen de interieuren van Kyosho en AA. De Kyosho's zien er veel mooier uit. Het interieur van de AA in de Benz ziet er nog erg plastic ogend uit.
Ricardo schreef: Ik ben benieuwd wat jij onder een grote update verstaat Heerlijk Bimmers en Benzen. Je ziet trouwens wel duidelijk een verschil tussen de interieuren van Kyosho en AA. De Kyosho's zien er veel mooier uit. Het interieur van de AA in de Benz ziet er nog erg plastic ogend uit.
grote update is 4 modellen
kleine update is 1 a 3 modellen
ja dat zie je wel heel duidelijk dat is waar. daarom dat ik voor de CSL heb gekozen voor kyosho.