Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Knap gedaan Zo'n dergelijke tekening krijg ik iig niet op papier. Het mag dan geen model zijn, maar denk dat deze aanwinst stukken "mooier" is dan het mooiste model
Vanmiddag heb ik weer een bezoekje gebracht aan de modelautowinkel. Eigenlijk wilde ik een Audi R8 Spyder van Kyosho, maar helaas was deze niet leverbaar in de kleur teak-bruin (dus ga ik deze maar bestellen bij de Audi dealer). Maar natuurlijk ben ik niet met lege handen naar huis gekomen.
Mijn vrouw was meegegaan en haar oog viel al toen we de winkel in liepen op de zwarte Charger uit "The Fast & The Furious". Voor haar was de keuze dus snel gemaakt, maar ik heb wat langer getwijfeld omdat er zo veel mooie modellen staan dat je moeilijk kiezen kunt. Maar uiteindelijk ben ik ook voor de Charger gegaan. Een mooi model, zeker als fan van de F&F films! Nu moet ik eigenlijk nog een figuur van Vin Diesel vinden voor erbij
Hier dus de eerste van de nieuwe modellen. De overige (Ferrari en Aston Martin) komen er over een paar dagen aan.