Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Zeer betrouwbare winkel.
Ik heb er al meerdere keren modellen besteld en ben zeer tevreden over de service.
Binnenkort ga ik er weer wat bestellen.
De verzendkosten zijn altijd €10, als je nu 1 model koopt of 10.
net een model besteld,de enige winkel die het model nog verkoopt, direct mail met betalings gegevens gekregen en slechts 10euro verzending naar Belgie. Nu eens kijken hoelang het duurt tegen dat ik hem heb
novitec grande punto schreef:net een model besteld,de enige winkel die het model nog verkoopt, direct mail met betalings gegevens gekregen en slechts 10euro verzending naar Belgie. Nu eens kijken hoelang het duurt tegen dat ik hem heb
Er komt voor de verandering eens een echte modelautowinkel bij in Brabant:
Modelautokampioen.nl gaat verhuizen. Vanaf begin augustus gaat Modelautokampioen.nl verhuizen naar een nieuw, groter en eigen pand in Bergeijk. Zéér goed bereikbaar en eigen parkeerplaatsen (gratis) voor de deur. Met ruim 300 m2 vloeroppervlak worden wij hiermee een van de grootste modelauto-speciaalzaken van Nederland!
ja, zeer goede site, ik heb er zelfs 3 tegelijk besteld, onder rembours, het waren dure modellen (totaal ongeveer 250 euro) en ik heb toen een deal kunnen maken dat ik geen verzend kosten hoefde te betalen
Ben recent op locatie langs geweest. Is nog volop bezig met verhuizen, maar men maakte specifiek effe tijd voor me. Vriendelijk geholpen. Nette "toko". Is echt een magazijn, dus er valt veel te zien! Shoppen doe je het best via de site, want op locatie zijn ze (logischerwijs) niet geprijsd voor de verzamelaars. Heb 4 Alfaatjes meegenomen, al hadden dat er veel meer kunnen zijn, maar de "doekoe" was op.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Zijn regelmatig in de buurt van Eindhoven, dus dat scheelt weer verzendkosten.