Dag dames,
Wat nieuws van hier, ik ben op vakantie. Dat betekend in een huis buiten Elspeet, van vrienden. Die mensen hebben een zwembad achter 't huis enz
Dus genieten hier.
Ik ben afgelopen zaterdag naar het Truckstarfestival geweest, het was heel mooi, ik was er ook nog nooit geweest.
Omdat het 30 jaar bestond waren er speciale gasten o.a. Jan Lammers en Tim Coronel.
Coronel reed in zijn Nissan 350Z, na de 2e sessie klapte zijn band, dus kun je nagaan hoe veel hij gedrift had
jan Lammers reed in een Gallardo GTR waar Bernard van Oranje ook in rijdt.
Hier een filmpje gevonden op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ygHp0LsN ... re=related
Op dit festival stonden zowaar ook 1:18 modellen. Maar een paar, maar wel mooie
Ik heb hier een Audi R8 (Suzuka Grey) van Kyosho mee genomen. Heb ik toch een vervanger voor de R8 die nu een GT3 aan het worden is.
Gisteren kwamen we langs een tankstation in Apeldoorn en die man had ook aardig was staan. O.a. ook een F430 van HWE, 599GTO enz.
Maar ik ben voor een Audi TT gegaan. Model is van Motormax.
Vind het een leuk model, maar de afwerking (vooral exterieur) is niet zo heel mooi.
Maar er is ook een TT-RS weet ik dus..... misschien.....
Nou ik kom volgende week woensdag thuis, dus jullie zullen nog moeten wachten op foto's, misschien komt er nog wat bij.
Ik wacht ook nog op de A-Team Van, de verkoper zou hem dinsdag versturen, maar gisteren was er nog niks. Dus dan zou het vandaag moeten komen.
Jongens jullie horen nog van me