Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
tnx voor de reacties...heb foto's gemaakt maar ik ben nu druk bezig met een playmobil huis(voor m'n zoontje)
alvast een foto van de monterey blue LP560-4
Gave kleur van de Gallardo. Zo te zien is de 1:18 goed gelukt. Zelf vind ik het spijtig dat de Audi invloed op het design zich laat gelden bij Lamborghini.
Wel is de kleur erg prettig
Schitterende foto's van dit prachtige model. Heb em hier ook staan en de kleur is echt heel apart, springt de vitrinekast uit. En dat mag best bij een Lambo...
Die Gallardo is inderdaad prachtig. De mijne kwam helaas beschadigd aan dus ik kan nog langer gaan wachten op een nieuwe
Maar de tijd dat ik hem even met een lamp erbij het bewonderen was zag je gewoon de hele lak "glinsteren" Zo'n mooi kleurtje heb ik nog nooit gezien op een model hoor!
vandaag naar Bellewaerde(pretpark) geweest zodus heb ik ook de DPD gemist maar morgen komt hij terug
met de Fiat 131 Abarth Rally "Works" #1 - 1981 Rally Portugal Winner
Mooie aanwinsten Jochen!
Die Fiat Abarth, die kleuren op de livery staan hem echt verrekte goed
De 500C heeft zeker (onverwacht) mooi scharnierwerk! ben benieuwd of deze ook nog in wit komt. Dan moet ik toch maar eens een wit setje aanschaffen van de moderne reïncarnatie van het rugzakje